اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات پسته کوهی ایلام به صورت مستقیم

پسته کوهی همانطور که از اسمش پیداست در دامنه های کوه های برخی مناطق کشور به صورت خودرو رشد می کند و یکی از مناطقی که برداشت کننده این محصول است ایلام می باشد. پسته کوهی ایلام بسیار مرغوب و باکیفیت است و طعم خوش و خواص فوق العاده بالای آن نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است که علاوه بر عرضه در داخل کشور ها به بازار های خارجی نیز صادرات می شود.

صادرات پسته کوهی ایلام به صورت مستقیم

میزان صادرات پسته کوهی ایلام چقدر است؟

میزان صادرات پسته کوهی ایلام چقدر است؟ پسته کوهی صادراتی از گونه های مرغوب و درجه یک است که به کشور های مختلف همسایه و حوزه خلیج فارس و حتی کشور های اروپایی به میزان قابل توجهی صادرات می شود و بیشترین خریداران آن نیز کشور هایی هستند که به دلیل شرایط آب و هوایی از این میوه بهره مند نیستند.

پسته کوهی ایلام دارای کیفیت بی نظیری بوده و به دو صورت مغز شده و یا با پوست عرضه می شود و خریداران آن محصول را فله ای یا بسته بندی شده تهیه می کنند. صادرات پسته کوهی از رونق خوبی برخوردار بوده و ارزآوری را برای کشور داشته است و سودی که در این عرصه وجود دارد تجار زیادی را به این سمت سوق داده است.

علت رونقی که در صادرات بنه وجود دارد به این دلیل است که این محصول در همه کشورها برداشت نمی شود و تعداد محدودی هستند که به دلیل شرایط آب و هوایی از آن بهره مند هستند. پسته کوهی صادراتی تازه و مرغوب بوده و به دلیل کیفیت مطلوب قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد.

خرید پسته کوهی با کیفیت صادراتی

خرید پسته کوهی با کیفیت صادراتی خرید پسته کوهی با کیفیت صادراتی در مراکز معتبری انجام می شود که به دلیل شناخت کاملی که از این محصول دارند به ارائه بهترین نمونه های آن می پردازند و جهت کسب رضایتمندی مشتریان در تلاش اند که با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع می کنند.

پسته کوهی علاوه بر اینکه به عنوان تنقلات مصرف می شود و خواص زیادی نیز دارد به صورت غذا نیز مورد استفاده قرار می گیرد مثلا با آن کله جوش تهیه نموده و میل می کنند که بسیار مقوی بوده و نیازهای بدن انسان به انواع ویتامین ها را رفع می کند.

پسته کوهی به دلیل اینکه خودرو است و بدون دخالت انسان و بدون کود و یا سم های شیمیایی به صورت طبیعی می روید یک میوه ارگانیک با خواص فوق العاده بالایی می باشد و سرشار از پروتئین، اسیدهای چرب سالم، آنتی اکسیدان، کربوهیدرات، فیبر، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منیزیم و … می باشد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید