اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات پسته کوهی ایلام به کشور همسایه

پسته کوهی ایلام از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر ارزش خوراکی دارای فواید پزشکی هم هستند در همین سبب کیفیت و خواص این محصول باعث شده تا به کشورهای همسایه صادرات پسته انجام دهیم و در ادامه شما را با مزایای این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد.

صادرات پسته کوهی ایلام به کشور همسایه

مزایای استفاده از پسته کوهی ایلام

مزایای استفاده از پسته کوهی ایلام همانطور که در بالا توضیح دادیم پسته کوهی سرشار از انرژی و خاصیت درمانی زیادی می باشد که برای سلامتی شما فواید بسیاری دارد و در ادامه با برخی از مزایای این پسته بیشتر بحث خواهیم کرد و این مورد را به یاد داشته باشد که مصرف بیش از از حد پسته می تواند دارای زیان های جبران ناپذیری باشد..

مزایای استفاده از پسته کوهی:

  • دفع سنگ کلیه: یکی از خواص پسته کوهی دفع سنگ کلیه می باشد که افرادی که سنگ کلیه دارند میتوانند خود را با این پسته درمان کنند.
  • تقویت کبد: از دیگر مزایای این پسته پاکسازی و تقویت کبد است که با مصرف متداول آن از نارسایی کبدی و دیگر مشکلات کبدی می توان جلوگیری کرد.
  • تقویت معده: تقویت سیستم گوارشی بدن بسیار مهم می باشد که با مصرف پسته کوهی میتوان با بیماری های سیستم گوارشی خداحافظی کرد.
  • خاصیت ضد میکروبی: این پسته باعث می شود تا میکروب هایی که در بدن وجود دارند نتوانند رشد کنند و باعث نابودی میکروب ها می شود.
  • مفید برای پوست: یکی از مهم ترین خواص پسته کوهی که میتوان به آن اشاره کرد درمان بیماری های پوستی است و باعث کاهش التهاب در پوست می شود.

خرید پسته کوهی ایلام ارزان قیمت

خرید پسته کوهی ایلام ارزان قیمت اگر قصد خرید پسته کوهی ایلام را دارید می توانید از بازار های سطح کشور به صورت عمده با قیمت ارزان خریداری کنید که یکی از بارزترین ویژگی های این پسته ارگانیک بودن آن است و پسته کوهی قیمت مناسب تری نسبت به انواع دیگر پسته ها دارد.
حال میخواهیم شما را با کشت و تولید پسته بیشتر آشنا کنیم که برای این کار به چند سال وقت نیاز دارید .

مراحل کشت و تولید پسته:

  1. اولین و مهم ترین چیز وضعیت آب و هوا می باشد
  2. شرایط آب و خاک
  3. آماده سازی زمین مورد نظر
  4. تهیه نقشه باغ و پیاده کردن آن
  5. آماده کردن و کاشت بذر پسته
  6. چاله کنی و کاشت نهال
  7. نصب قیم جهت نگهداری از نهال در برابر باد
  8. احداث باد شکن
  9. برداشت محصول

نکاتی در مورد کاشت نهال پسته:

  • در روز های آفتابی و گرم و یخبندان از کاشتن نهال خود داری کنید.
  • در منطقه سرد سیر بعد سپری شدن از یخبندان بهترین موقع برای کاشت پسته می باشد.
  • برای زمان کاشت نهال در فصل پاییز باید به شکلی برنامه ریزی شود که ريشه نهال با محيط جديد قبل از فرا رسيدن يخبندان انس پیدا کند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید