اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات پسته کوهی مرغوب به کشور همسایه

پسته کوهی از درختی به همین نام به دست می آید از دل طبیعت به دست می آید و در پرورش آن از هیچ گونه سم یا کودی استفاده نشده است. این محصول از قابلیت صادرات بالایی به کشور های همسایه برخوردار است. نشانه های پسته کوهی مرغوب چیست و صادرات این محصول باکیفیت با کشورهای همسایه چگونه است؟صادرات پسته کوهی مرغوب به کشور همسایه

نشانه های پسته کوهی مرغوب چیست؟

نشانه های پسته کوهی مرغوب چیست؟

در جنگل های زاگرس درخت بسیار با ارزشی به نام درخت پسته کوهی می روید که به صورت خودرو رشد می کند و دو ماده غذایی و دارویی بسیار با ارزش از آن به دست می آید. اولین محصول این درخت شیره یا صمغ آن است که خواص دارویی زیادی از جمله در درمان التهابات معده دارد. دومی میوه بسیار ریز و گردی است که خواص دارویی و غذایی بسیار فراوانی دارد و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. 

با وجودی که پسته کوهی دارای ارزش دارویی و غذایی بالایی است اما این خواص فقط از میوه سالم و مرغوب به دست می آید. از جمله نشانه های پسته کوهی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانه پسته کوهی مرغوب و رسیده به رنگ سبز تیره می باشد و دانه های به رنگ های دیگر همچون قرمز یا زرد نشانه نرسیدن این دانه ها می باشد و از کیفیت این محصول می کاهند.
  • دانه های پسته کوهی مرغوب اندازه درشتی دارند و همه دانه ها به یک اندازه هستند. وجود دانه های ریز و درشت پسته کوهی نشانه عدم مرغوبیت آن است.
  • وجود ضایعات و ساقه خشکیده و همچنین برگ درخت نشانه عدم مرغوبیت پسته کوهی می باشد.
  • رطوبت پسته کوهی باید تا حد امکان کم باشد چون در غیر این صورت ممکن است طی فرآیند انبارداری فاسد شود و در تهیه پودر پسته زیر آسیاب له شود و خرد نشود.
  • میوه پسته کوهی باید دارای پوست سبز و خشک باشد. دانه های فاقد پوسته سبز رنگ عملا فاقد هر گونه ارزش غذایی هستند.
  • فاقد آثار آفات و لارو حشرات بوده و دانه ها کاملا سالم باشند.

خرید پسته کوهی با ارزانترین قیمت

خرید پسته کوهی با ارزانترین قیمت

چنانچه در زمینه صادرات این محصول به کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان یا کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت دارید و توانسته اید برای این محصول در این کشورها بازاریابی کنید. همچنین اگر در زمینه تولید پودر پسته کوهی یا تهیه خلال از مغز پسته کوهی فعالیت دارید و آن را به کشورهای دیگر صادر می کنید؛ تهیه پسته کوهی مرغوب برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت خرید پسته کوهی مرغوب می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت پسته کوهی سفارش خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت محصول مورد نظرتان با رعایت شرایط حمل و نقل بهداشتی برای شما ارسال شود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید