اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

صادرات پوست کن پسته کوهی به ترکیه

دستگاه پوست کن پسته کوهی در ایران در برند های معتبری تولید می‌ شود و در راستای فعالیت‌ های گسترده که در زمینه تولید این دستگاه انجام می شود، امروزه صادرات آن به کشورهای هم چون ترکیه انجام می پذیرد.

صادرات پوست کن پسته کوهی به ترکیه

همه چیز درباره پوست کن پسته کوهی

همه چیز درباره پوست کن پسته کوهی اگر تمایل دارید همه چیز را درباره دستگاه پوست کن پسته کوهی بدانید با ما همراه باشید. دستگاه پوست کن  در گروه  دستگاه های صنعتی دسته بندی می شود که معمولاً برای پوست کندن بنه کوهی و پسته کوهی از آن استفاده می شود.

دستگاه پوست کن در برند های مختلف معمولاً در نمونه‌ های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی می شود. در طراحی هر یک از این دستگاه‌ ها از قطعات مختلفی استفاده می شود و در راستای این موضوع شما در بازار شاهد عرضه این محصول در قیمت‌ های متفاوت هستید.

قیمت پوست کن پسته کوهی در راستای نحوه عملکرد این دستگاه در بازار مشخص می شود. فراوری پوست کن  در این دستگاه به صورتی انجام می‌ شود که در مرحله اول پوست گیری پوست سخت بنه و پسته کوهی انجام می‌ شود و در مرحله بعد پوست  نرم از آن جدا می شود.

فرآوری و انجام این فرآیند ها در دستگاه های اتوماتیک به صورتی انجام می پذیرد که هیچ نیروی انسانی در آن دخالت ندارد. در صورتی که در دستگاه های نیمه اتوماتیک این فرایند ها به کمک حداقل نیروی انسانی انجام می پذیرد.

قیمت فروش پوست کن پسته کوهی اتوماتیک تهران

قیمت فروش پوست کن پسته کوهی اتوماتیک تهران قیمت فروش دستگاه پوست کن پسته در تهران به پارامتر های متعددی وابسته است.  همان طور که در مبحث قبل تر اشاره کردیم دستگاه های پوست کن در نمونه‌ های مختلفی طراحی می‌ شوند و از جنبه های مختلفی تقسیم بندی می شوند.

یک نمونه تقسیم بندی این دستگاه ها از نظر نحوه عملکرد و فرآوری آنها دیده می‌ شود که در دو نمونه پوست کن اتوماتیک و پوست کن  نیمه اتوماتیک دسته‌بندی می‌ شوند. هر یک از این دستگاه ها می‌ توانند فرآوری پوست کندن بنه و پسته کوهی را طبق بازه های زمانی مختلف انجام دهند. هم چنین این دستگاه ها از نظر سایز و ابعاد مختلفی که دارند می توانند عمل فرآوری را به صورت های متفاوتی انجام دهند.

دستگاه پوست کن پسته کوهی در گروه دستگاه های پوست کن خشکبار قرار می‌ گیرد و از این دستگاه نیز می‌توان برای پوست کندن انواع بادام ، گردو و دیگر میوه های خشک استفاده کرد. در راستای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت انواع این دستگاه  ها می توان با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید