عرضه بنه کوهی صادراتی به اروپا
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهمغز پسته

عرضه بنه کوهی صادراتی به اروپا

بنه کوهی صادراتی به تمامی اقصی نقاط جهان و قاره های مختلف از جمله اروپا صادر می شود.بنه صادراتی از این رو مورد توجه کشورهای اروپایی قرار گرفته است که یک محصول ارگانیک است‌. امروزه سلامت مواد خوراکی بسیار مورد توجه سازمان بهداشت جهانی بوده و ارگانیک‌ بودن یکی از فاکتورهای تعیین کننده در ارائه ی این گواهی سلامت می باشد. پسته ایرانی دارای شهرت جهانی بوده و بر پایه ی این شهرت، امتیازات بنه کوهی صادراتی درخششی ویژه می یابد و می تواند  در بازارهای جهانی بدرخشد.

با توجه به اینکه امریکا رقیب سرسخت ایران در تولید انواع پسته بوده و با تعیین تعرفه های سنگین، واردات انواع  پسته ایرانی را به این قاره، بسیار محدود و عملا ناممکن ساخته است، در نتیجه می توان اذعان داشت بازارهای اروپایی می توانند مرجع مناسب تری برای فروش انواع پسته های تولید شده ایران از جمله پسته کوهی صادراتی باشند. بر این‌ اساس تولید کننده های پسته در ایران و تاجران در صدد هستند تا با روش های مختلف رایج در بازار جهانی به عرضه موفق محصول خود در بازار اروپا بپردازند.

عرضه بنه کوهی صادراتی به اروپا

بالا بردن کلسترول خوب با پسته

بالا بردن کلسترول خوب با پسته

پسته جز اجیل هاست. اجیل ها پر از چربی هستند . مواد چرب می تواند کلسترول خون را افزایش داده و برای او مشکلاتی را همچون فشار خون و ناراحتی قلبی ایجاد کرده و سلامت او را مختل کند.” این‌ جمله و استدلال هایی شبیه این می تواند در زمان مصرف پسته شما را نگران سازد.

اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که نگرانی شما‌ کاملا بی مورد بوده و استدلالات این چنینی درست نمی باشد. درست است که پسته یک‌ میوه پر چرب محسوب می شود و به طور دقیق در هر صد گرم پسته ۴۵ گرم چربی وجود دارد اما این چربی ها غیر اشباع بوده و کاملا برای بدن مفید هستند و مورد نیاز. همچنین میزان کلسترول بد بررسی شده در هر صد گرم پسته برابر با صفر میلی گرم  می باشد.

از طرفی پسته حاوی ماده ای به نام فیتوستول است که نقش آن کاهش دادن کلسترول بد خون در بدن مصرف کننده خواهد بود.  با این توضیحات دیگر حتما متوجه شده اید که نگرانی برای مصرف پسته وجود ندارد. علاوه بر این املاح و ویتامین های موجود در مغز پسته ان‌ چنان زیاد و قابل توجه هست که می توان پسته را یک‌ماده خوراکی سلامت بخش توصیف کرد.

دارا بودن پروتئین های گیاهی، مواد معدنی مانند منیزیم ، روی، پتاسیم، کلسیم، ویتامین های ب ۶ و..‌ پسته را به یک‌خوراکی بی نظیر و بی مانند تبدیل کرده است. به طور مثال فقط مصرف ۳۰ گرم پسته، می تواند به راحتی به اندازه مصرف یک پرتقال،پتاسیم بدن شما را تامین نماید.

رشد سلول ها و بافت های بدن نیازمند روی می باشد که این ماده به وفور در پسته وجود دارد. استحکام دندان ها و استخوان ها هم با کمک املاحی مانند کلسیم و آهن صورت می گیرد که با مصرف پسته این نیاز هم به راحتی تامین می گردد. مصرف پسته یک‌ درمان بدون عارضه برای فقر آهن و کم خونی ست.

همچنین متخصصان تغذیه و رژیم غذایی بر این اعتقاد هستند که پسته به دلیل دارا بودن میزان بالایی از پروتئین می تواند در سطح گوشت و حبوبات قرار بگید و جایگزین ان ها شود. پسته قدرت این را دارد که بتواند به عنوان داروی ارام‌ بخش برای اعصاب و سیستم عصبی عمل کند و دهن و حافظه را تقویت نماید. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد خواص پسته و اطمینان از فواید ان، توصیه می کنیم مقالات مرتبط را در این سایت دنبال نمایید.

 قیمت بنه صادراتی در بازار جهانی

 قیمت بنه صادراتی در بازار جهانی

قیمت بنه کوهی با اینکه در بستر صادرات به بازارهای جهانی قرار می گیرد، بسیار مناسب است‌. البته همانطور که می دانید قیمت از امور متفاوتی موثر بوده و در بازار جهانی،  قوانین کشور خریدار و نوع ارز مبادلاتی و نوسانات ان تعیین کننده تر خواهد بود. ایتالیا، آلمان، فرانسه و.. از جمله کشورهای اروپایی هستند که به صورت مستمر و پایدار خریدار بنه کوهی صادراتی ایران می باشند.

در بازارهای بین المللی ، علاوه بر گواهی سازمان بهداشت جهانی، هر کشوری برای ارایه ی تاییدیه کالای وارداتی، فاکتورهایی‌ را مدنظر قرار داده و بر طبق آن به صدور گواهینامه های متعدد می پردازد تا مجوز خرید کالا برای تاجران باشد. از جمله این فاکتورها، ارگانیک‌ بودن و عدم استفاده از سموم در تولید ماده خوراکی می باشد که پسته‌ کوهی به طور ذاتی این امتیاز را دارد.

شرکت تجاری کوشادانه به عنوان صادرکننده برتر با تمامی قوانین صادراتی اشنا بوده و توانسته در عرصه صادرات اروپایی موفق عمل کند. برای آشنایی بیشتر با سایت کوشادانه، کلیک‌ کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید بنه کوهی صادراتی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید