عرضه عمده مغز پسته کال فله
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

عرضه عمده مغز پسته کال فله

مغز پسته کال ، یکی از مرغوب ترین ارقام پسته است و معمولاً به صورت عمده، به بازار عرضه می شود و از آن جایی که خرید و فروش آن عمدتاً، به صورت صادرات است، برای کشور ما یک تجارت پر سود است و خوش بختانه پسته ی کال ایرانی، در رقابت با سایر نمونه ها که توسط دیگر کشور ها تولید می شوند، پیشتاز بوده است.

در حال حاضر نیز در کشور ما، شرکت های معتبری هستند که به دلیل تلاش بی وقفه و برنامه ریزی های دقیقی که در حوزه ی صادرات داشته اند، می توانند میلیون ها تن پسته کال به صورت های مختلف به اقصی نقاط جهان صادر کنند.

البته پسته کال بیشتر به کشور ها متمول و کیفیت محور صادر می شود و از این رو، مرغوب بودن آن اهمیت بسیار بالایی دارد و هر گونه سهل انگاری در این مورد می تواند اعتماد طرف های معامله را از تولید کنندگان ما سلب کند، از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر در این حوزه فعالیتی می کنید، حتماً با کارشناسان ذی ربط مشورت کنید تا بتوانید قدم های خود را در این حوزه با اطمینان بیشتری بردارید.

عرضه عمده مغز پسته کال فله

استفاده پسته سبز در صنایع غذایی

استفاده پسته سبز در صنایع غذایی

یکی از مهم ترین ملاک سنجش کیفیت مغز پسته، رنگ آن است و در واقع مغز پسته، هر چه قدر خوش رنگ تر باشد، گران تر است و با قیمت بالا تری به بازار عرضه می شود. اما به هر حال به دلیل رنگ زیبایی که دارد، مصرف کننده را به سمت خود جذب می کند.

مغز پسته کال را که دارای ویژگی های مذکور می باشد، علاوه بر این که به صورت مغز به بازار عرضه می شود به صورت خلال و پودر نیز روانه ی بازار می شود که در صنایع غذایی کاربرد وسیعی دارند و عمدتاً به کشور هایی صادر می شوند که در پخت شیرنی جات و کیک شهره هستند و در مواردی نیز برای تزئین برخی غذا ها، از آن استفاده می شود که البته این عذاها، در رستوران ها لاکچری با قیمتی گزاف به مشتری عرضه می شود.

فروش پسته کال رفسنجان

فروش پسته کال رفسنجان

پسته کال، همان طور که می دانید یکی از گران ترین و در عین حال، با کیفیت ترین انواع پسته است که سالانه مقادیر زیادی از آن به کشور های مختلف صادر می شود و یکی از بهترین ارقام آن که به کشور های دیگر صادر می شود، از پسته رفسجان به دست می آید که در داخل و خارج کشور محبوبیت بالایی دارد اما اگر قصد تجارت در این حوزه را دارید بهتر است.

پس از کسب اطلاعات کافی کار خود را شروع کنید چرا که متأسفانه، به دلیل سود بالایی که از فروش مغز پسته کال به دست می آید، امکان عرضه ی پسته ی نا مرغوب به مشتری بسیار بالا می باشد و از این رو ما قصد داریم ،در ادامه مهم ترین ویژگی هایی که پسته ی کال باید داشته باشد را ذکر کنیم تا شما در هنگام خرید، با مشکلی مواجه نشوید و آن عبارتند از:

  1. زمانی که می خواهید مغز پسته کال فله ای، خریداری باید دقت داشته باشید که وزن این نوع پسته به دلیل این که زود هنگام برداشت می شود، سبک تر از سایر انواع پسته است و اگر وزن آن، به صورت نا معقولی بالا باشد، آن نا مرغوب است چرا که متأسفانه در برخی موارد برای این که دیگر انواع پسته را به اسم مغز پسته کال بفروشند، با استفاده از رنگ های مصنوعی آن را رنگ می کنند.
  2. یکی دیگر از راه هایی که می توان از طریق آن کیفیت پسته را سنجید خوردن و چشیدن طعم آن است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید