اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

عرضه مستقیم بنه تازه

امروزه عرضه مستقیم بنه تازه از طریق تمامی مراکز فروش آجیل و خشکبار صورت می گیرد.در گذشته بنه یا همان پسته کوهی تا این حد شناخته شده نبود و فقط در مناطق محلی از آن استفاده می کردند.  بنه به دلیل طعم بسیار لذیذ و عطر دلنشینش  و همچنین ارگانیک  بودن  و توجه بهداشت جهانی به مصرف غذای سالم، روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار می گیرد و بیشتر از قبل مصرف آن تبلیغ می شود.

بنه در مناطق کوهستانی تقریبا خشک و بیشتر در دامنه رشته کوه زاگرس رشد می کند و انسانها در باروری و یا کاشت آن دخیل نیستند از این رو بیشتر میوه جنگلی محسوب می شود. مردم مناطق مجاور کشت این درختان، در اواخر تابستان به برداشت این میوه ریز می پردازند و مازاد مصرف خود را به تولیدکنندگان و کارخانه دارانی که به فرآوری پسته می پردازند، می فروشند.

کارخانه داران نیز پس از انجام عملیات های فرآوری متعدد، خود بنه یا مغز بنه را در بسته بندی های متنوع به فروش می رسانند. با توجه به شناخت مزایای مصرف بنه در سلامت انسان، روز به روز بر مصرف کنندگانش افزوده می شود. اگر شما هم خریدار این نوع پسته ناب و ارگانیک هستید توصیه می کنیم از سایت ما دیدن فرمایید. کوشادانه از مجموعه برندهایی است که به توزیع و عرضه بنه تازه می پردازد  و آن را با بالاترین کیفیت به فروش می رساند.

عرضه مستقیم بنه تازه

روش نگهداری بنه تازه

روش نگهداری بنه تازه

بنه چون درختی خودرو و خارج از دخالت انسانی در مرحله رشد و نمو می باشد، عاری از کودها و سموم بوده و طبیعتا ماندگاری بالا به اندازه پسته های دیگر ندارد .

با این وجود در مناطق محلی که از وجود این نعمت برخورداند، روشهای متعددی برای نگهداری و استفاده از آن ابداع شده که به چند نمونه اشاره می شود.

  • درست کردن شور و یا ترشی از بنه تازه. یکی از روشهای مصرف میوه ها برای فصل های متفاوت و مدت های متمادی، تهیه ترشی آن هاست. ترشی بنه از خوش طعم ترین این ترشی هاست.
  • خشک کردن بنه. این کار یا به شیوه سنتی و یا با کمک دستگاه های مکانیزه انجام می شود. در هر دو روش ابتدا بنه شسته شده و از هر نوع گل و سنگ و مواد اضافی پاک می شود و سپس در هوای آزاد خشک می گردد.
  • مغز کردن بنه و خشک کردن مغز آن . بهترین و مطلوب ترین روش در نگهداری بنه همین روش است. این کار هم به طور سنتی و هم صنعتی صورت می گیرد. پوست بنه بسیار سخت است و شکستن آن آسان نیست. در روشهای سنتی بنه را می پزند و پوست رویی نرم شده را با کوبیدن از  آن جدا می نمایند. سپس آن را شسته و خشک می کنند و بعد از تف دادن ، با سنگهای مناسبی آن را می شکنند و به مغز بنه تمیز شده را خشک یا نمک سود یا برشته می کنند .

در روش صنعتی این کارها با دستگاهای تمام اتوماتیک و در طی زمان کمتر انجام می شود. مهم ترین نکته نگهداری مغز بنه نداشتن اضافات پوست سخت و خشک شدن آن است. خشک شدن کامل بنه بسیار اهمیت دارد چرا که باعث کپک زدگی آن خواهد شد. از انجا  که پسته می تواند با راحتی نم را به خود جذب کند، باید در جای خشک نگه داشته شود.

مرکز خرید بنه تازه

مرکز خرید بنه تازه

خرید بنه تازه امروزه برای همگان آسان شده است. برخلاف گذشته که فقط افراد محلی می توانستند به آن دسترسی داشته باشند، اکنون با گسترش مراکز خرید اینترنتی بازارهای عرضه توسعه یافته و هر فردی در جای این کره خاکی می تواند به راحتی موفق  به خرید بنه شود و از خواص بی نظیرش بهره مند گردد.

سایت کوشادانه یکی از این مراکز خرید بنه تازه است و بهترین بنه خشک شده و مغز یکدست و خالص را در حجم انبوه یا کم، در اختیار شما قرار می دهد.  فقط کافی ست با ما تماس بگیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید