عرضه مستقیم مغز پسته دست شکن
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

عرضه مستقیم مغز پسته دست شکن

مغز پسته دست شکن یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین انواع مغز در ایران و کشور های خارجی می باشد.این نوع مغز، با قیمت باور نکردنی در بازار رقابتی بین المللی این محصول، فرصت های خوبی را برای افراد در زمینه تجارت در این رابطه فراهم می کند. انواع مختلف پسته معمولا توسط دستگاه مخصوصی شکسته می شود و مغز آن جدا می شود که در این روش احتمال آسیب به مغز پسته افزایش می یابد و خیلی از آن ها ممکن است خورد شوند.

از این رو بازرگانان ممکن است متحمل خسارت شوند. به این علت اغلب تاجران و بازرگانان  برای تجارت در این زمینه، به دنبال خرید پسته های دست شکن هستند که مغز آن ها به طور دستی خارج شده است. پسته انواع گوناگونی دارد که هر کدام طرفداران و مشتریان خاص خود را دارند.

ارقام پسته انواع قیمت های مختلفی دارند، حال اگر مغز آن نیز به روش دستی جدا شده باشد قاعدتا قیمت بالاتری نسبت به مغز پسته ای که توسط دستگاه جدا شده است دارد. از این رو نمایندگی های معتبری وجود دارند که به عرضه مغز پسته دست شکن با قیمت مناسب می پردازند.

عرضه مستقیم مغز پسته دست شکن

مشخصات پسته دست شکن

مشخصات پسته دست شکن

مغز پسته دست شکن، معمولا  با مغز پسته ای که توسط دستگاه جدا شده است تفاوت هایی دارد که باعث تمایز این دو نوع مغز از هم می شود که بر روی قیمت این دو نوع نیز تاثیر به سزایی دارد. مشخصات مغز پسته دست شکن آن چنان ویژه و منحصر به فرد است که باعث جلب توجه ویژه مشتریان داخلی و خارجی، به خصوص مشتریان خارجی شده است.

به طوری که  پسته دست شکن جزو برترین و بهترین محصولات صادراتی ایران می باشد. از جمله مشخصات  مغز پسته دست شکن  می توان به سالم بودن مغز، مرغوب و خوشرنگ بودن مغز پسته، خوش طعم و خوش فرم  بودن آن اشاره کرد. در واقع پسته ای که با دست مغز می شود کمتر آسیب می بیند و از این رو بازرگانان و تاجران که به دنبال سود بالا از این تجارت هستند، به دنبال خرید و تهیه این نوع مغز می باشند تا کمترین ضرر را در این زمینه داشته باشند.

تولید کننده مغز پسته شور

تولید کننده مغز پسته شور

 

همان طور که گفتیم مغز پسته دست شکن جزو خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین انواع مغز و خشکبار در بین ایرانیان و نیز کشور های دیگر می باشد. مغز پسته شور از جمله خوشمزه ترین و پر طرفدار ترین آجیل های شب عید می باشد. شور کردن مغز پسته معمولا به روش های سنتی و صنعتی انجام می شود. امروز افراد با راه اندازی کار خانه ها و نیز واحد های صنعتی اقدام به شور نمودن مغز پسته می نمایند.

در روش صنعتی معمولا از دستگاه ها و ماشین آلات مدرن و اتوماتیک برای انجام این فرایند استفاده می شود این نوع مغز جزو خوشمزه ترین مغز های پسته صادراتی است. از این رو افرادی با ایجاد کار خانه های مدرن اقدام به عرضه پسته شور در بازار می نمایند به گونه ای که با ارائه بهترین و با کیفیت ترین مغز پسته شور شده، نیاز های بازار های ایرانی و خارجی را تامین می نمایند.

برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید