عرضه مغز پسته شور کله قوچی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

عرضه مغز پسته شور کله قوچی

عرضه مغز پسته شور کله قوچی

مغز پسته شور یکی از انواع تنقلات و آجیل هایی است که طرفداران بسیاری دارد. ایران معدن تولید دانه ها و میوه های متنوع با توجه به اب و هوای ۴ فصل است. بدین ترتیب می توان گفت که از هر محصولی در ایران سالیانه مقدار زیادی همراه با تنوع زیاد تولید می شود. مغز پسته  شور نیز یکی دیگر از محصولاتی است که هم به صورت درختی و هم به صورت کوهی وجود دارد.

پسته درختی در استان های قزوین، شیراز، مشهد، سیستان، کرمان، یزد و سمنان پرورش داده می شود و سپس به سایر مناطق ایران عرضه می شود. ایران با توجه به نوع پسته و کیفیتی که دارد از جمله کشور هایی است که صادر کننده مغز پسته شور می باشد‌. علاوه بر ایران آمریکا و چین نیز در صدور پسته مرغوب در حال فعالیت هستند. پسته و فرآورده های آن بسیار زیاد هستند و صادرات تنها در پسته خام محدود نمی شود و تمامی محصولاتی که از پسته تهیه می شوند به کشور های دیگر مثل افغانستان, ترکمنستان، ترکیه و گرجستان صادر می شوند.

چگونه پسته خام را شور کنیم

چگونه پسته خام را شور کنیم

به غیر از پسته خام پسته به شکل های دیگر مثل شور، خلال، مغز، فلفلی و غیره در آمده است و همین تنوع باعث شده تا افراد بتوانند به هر شکل که دوست دارند پسته درختی را استفاده کنند. معمولا شور کردن پسته خام در شرکت ها و صنعت ها انجام می شود و بسته به کمپانی مورد نظر از کیفیت های مختلفی برخوردار است. اما افرادی هستند که همیشه به دنبال راه و روش شور کردن پسته خام هستند.

باید گفت که پسته خام را در دستگاه های مخصوص قرار داده که این دستگاه با استفاده از حرارت و چرخش ، پسته ها را شور می کند. چرخش دستگاه پسته شور کن به این دلیل است که دما اصطکاک پیدا کند و باعث سوختن پسته ها نشود. پس اگر مغز پسته شور می خواهید راه و روش های دیگر را از ذهن خود خارج کنید.

قیمت عمده پسته شور فله

قیمت عمده پسته شور فله

ایران به عنوان یکی از معروف ترین و بزرگترین صادر کنندگان پسته در جهان شناخته شده است و پسته و مغز پسته شور  ایران در جهان تک هستند . محصولات این میوه و فراورده های آن همیشه در سطح جهان طرفدار داشته و دارند. مغز پسته ایرانی با توجه به طعم بی نظیری که دارد مورد استقبال کشور های دیگر قرار گرفته و در کیفیت های مختلفی وارد بازار شده است.

معمولا پسته ای که در ایران تولید و عرضه می شود به دو صورت به دست مشتریان می رسد. یا به صورت بسته بندی یا به صورت فله. از آن جایی که ما ایرانی ها همیشه عادت داریم از هر چیزی مقدار زیادی تهیه کنیم در خرید پسته درختی نیز ترجیح می دهیم که به صورت فله آن را خریداری کنیم. اما باید گفت که همیشه خرید مغز پسته شور به صورت بسته بندی شده بهداشتی تر است و با توجه به کارخانه بسته بندی مورد نظر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است.

اما این بدان معنا نیست که نباید پشته شور فله خریداری کنید بلکه خرید پسته به صورت فله نیز مزایای ویژه خود را دارد و شما می توانید پیش از خرید پسته شور به صورت فله آن را تست کنید و در صورت نیاز ان را خریداری نمایید در حالی که پسته بندی شده این امکان را به شما عزیزان نمی دهد. خوشبختانه کارشناسان تولید و عرضه پسته فله در ایران شرایطی را برای هم وطنان عزیز ایجاد کرده اند که می توانند خرید پسته شور به صورت فله را اینترنتی نیز انجام دهند و با کیفیت ترین پسته ها را از معروف ترین فروشگاه ها در کمترین زمان ممکن خریداری کنند.  برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید