عرضه پسته کوهی خام
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

عرضه پسته کوهی خام

عرضه پسته کوهی خام توسط تولیدکنندگان و تامین کنندگان این‌ محصول انجام می شود. عرضه  پسته خام همیشه مورد استقبال بوده است چرا که امکان فراوری بیشتری از این نمونه برای خریدار وجود دارد. عرضه کننده این کالا با شناختی که از خریداران و نوع مصرف پسته کوهی خام‌ دارد، میزان مورد نیاز را برای تامین سفارشات در نظر می گیرد و با تامین ان تلاش می کنند خدمات مطمین و گسترده تری را برای خریداران و متقاضیان پسته کوهی فراهم سازد. توزیع  پسته‌ کوهی خام به صورت عمده و با تناژ بالا انجام می شود.

این روش سبب کاهش قیمت تمام شده برای خریدار می گردد مخصوصا که در خریدهای با وزن بالا بسته بندی ها ساده تر و در واحد های ده الی دوازده کیلویی و به صورت کارتنی خواهد بود. خریداران پسته کوهی خام اکثرا کارخانه دارانی هستند که قصد دارند پسته کوهی خام را به پودر پسته یا دندانه در اورند یا اینکه با تهیه لپه پسته ان را برای کاربردهای دیگر اماده سازند. البته برخی از شرکت های تولید کننده هم هستند که به طعم دار کردن پسته کوهی خام رغبت بیشتری دارند. در هر حال خام بودن پسته کوهی به ان ها این امکان را می دهد که تنوع فراوری خود را گسترش دهند.

عرضه پسته کوهی خام

بهترین پسته کوهی خام

بهترین پسته کوهی خام

بهترین پسته کوهی مشخصات متعددی دارد. مهمترین این مشخصات تازه بودن ان است. پسته کوهی اگر تازه باشد عطری دل انگیر خواهد داشت‌‌ . این عطر پسته کوهی شاید از امتیازات ویژه ی این محصول باشد چرا که یکی از مصارف پسته بنه، تغییر عطر داروها می باشد. یا اینکه در مناطق محلی برای خوش عطر کردن غذاها و انواع دوغ  از بنه کوهی استفاده می کنند.

پسته کوهی اگر تازه نباشد ، طعم تلخی را ایجاد می کند و سبب دلزدگی مصرف کننده و تغییر مزه موادی می شود که پسته کوهی با ان ها ترکیب شده است.بهترین  پسته کوهی خام، کاملا روغنی بوده و‌ مصرف کننده می تواند با لمس یا جویدن ان این چرب بودن را به راحتی احساس کند. این چربی هم‌ از امتیازات خاص و دلایل توجه ویژه به پسته کوهی از قدیم‌ الایام می باشد. چرا که افراد می ت انستند با تهیه روغن دانه  پسته کوهی خام، هم برای پخت پز کمک‌ بگیرند و هم‌ با ان مشکلات پوستی و دیگر بیماری را درمان نمایند. البته تهیه داروهای جدید و کرم های متنوع همچنان با کمک‌ روغن موجود در پسته کوهی دنبال می شود و مورد استقبال داروسازان می باشد.

ارزش غذایی بالا در پسته کوهی خام از ویژگی‌های مهم این محصول است. شما می توانید با مصرف هر صد گرم پسته کوهی خام، ۲۸ الی ۲۷ گرم کربوهیدرات حدود، ۴۶ گرم چربی، ۲۰ تا ۲۱ گرم پروتئین، ۸ گرم قند، ۱۰ گرم فیبر،و تا حدود زیادی پتاسیم، منیزیم، اهن، گلوکز، ید و دیگر املاح و ویتامین ها را بدست بیاورید. کیفیت مغز شدن  و سالم بودن دانه های پسته کوهی خام در عین خشک بودن نیز عامل مهمی در تایید کیفیت این محصول در زمان عرضه و فر ش خواهد بود و خریدار را از خرید خشنود خواهد ساخت.

قیمت روز پسته کوهی خام

قیمت روز پسته کوهی خام

قیمت روز پسته کوهی خام از تمامی دیگر ارقام پسته پایین تر است با این حال به دلایل عدیده، نمی توان قیمت ثابتی را برای این نوع پسته در نظر گرفت و ان را به طور مشخص اعلام‌ کرد.عواملی که قیمت پسته کوهی را دچار نوسان می کند و اجازه ثبات به ان نمی دهد از این قرار است:

نوسانات ارزی، میزان تولید، هزینه های تولید، هزینه های سوخت و حمل و نقل، هزینه های نیروی انسانی، نوع خرید، مستقیم یا غیر مستقیم بودن، حجم خرید یعنی کلی بخرید یا جزیی، نوع بسته بندی، فله باشد یا بسته بندی خاص و تعریف شده داشته باشد، میزان تقاضا در بازار داخلی و خارجی و..‌ . برای اطلاع از لیست قیمت های پسته کوهی، بهترین راه مراجعه به سایت کوشادانه است. این مجموعه قیمت های روز پسته کوهی را به صورت انلاین در دسترس شما قرار خواهد داد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید