اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

عرضه پسته کوهی مرغوب به صورت مستقیم

از جمله مواد غذایی که امروزه دارای خواص غذایی زیادی بوده و نیز برای سلامتی بدن بسیار مقوی و مغذی می باشد پسته کوهی مرغوب است که این نوع ماده غذایی از ویژگی ها و مزیت های بالایی برخوردار است همچنین در آب و هوای معتدل کوهستانی و دامنه سرد کوهستان به صورت خود رو رشد می کند که از ارزش غذایی بالایی نیز برخوردار می باشد.

عرضه پسته کوهی مرغوب به صورت مستقیم

ویژگی مهم پسته کوهی مرغوب

ویژگی مهم پسته کوهی مرغوب

 این نوع محصول غذایی دارای دانه ای کوچک و ریز می باشد که با پوست سبز روشن و  مغز آن نیز به رنگ سبز است که از شهرت جهانی بالایی برخوردار بوده و نیز دارای خاصیت گرم کنندگی است.

پسته کوهی دارای خواص زیادی است از جمله: این که سبب تقویت حافظه و نیز ذهن می شود، آرام بخش و نیز معده را تقویت می بخشد، سرفه را درمان می کند، بینایی را افزایش می دهد، برای کم خونی و فشار خون موثر و مفید است و همچنین علاوه بر صنعت غذایی در صنعت دارویی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

این ماده غذایی با ارزش و مقوی را می توان از طریق نمایندگی ها، فروشگاه های مواد غذایی، مراکز فروش عمده، آجیل و خشکبار فروشی ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود که خرید پسته کوهی بدون واسطه و به صورت عمده قطعا مقرون به صرفه تر خواهد بود.

در اکثر شهرهای ایران مانند: کرمان، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، خراسان، و دیگر شهرها انواع این گونه از محصولات وجود دارند که با کیفیت عالی و مرغوب و نیز قیمت مناسب و به صورت عمده در بازار عرضه می شوند.

خرید انواع پسته کوهی بدون واسطه

خرید انواع پسته کوهی بدون واسطه

این محصولات عمده غذایی در دو نوع مختلف به صورت مغز بنه و پودر شده در بازار وجود دارند که برای خرید راحت و آسان و نیز هزینه کم می توان از طریق سایت اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم مراجعه و محصول را با کیفیت برتر و قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود.

این محصولات بعد از عمل فرایند تولید در بسته بندی های متنوع چند گرمی و فله ای در بازار توزیع می شوند که دارای مشتریان زیادی می باشد.

ساختار اولیه این نوع ماده غذایی از مواد طبیعی و ارگانیک است که کاملا بهداشتی و استاندارد می باشد که از اهمیت غذایی بالایی نیز برخوردار بوده و دارای طرفداران زیادی است.

همچنین انواع پسته کوهی سرشار از ویتامین، پروتئین، چربی و املاح معدنی بالا مانند: فسفر، آهن، کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی و غیره می باشد که برای بدن بسیار مفید و مقوی است و نیز جنبه صادراتی بالایی دارد که در رشد اقتصادی کشور موثر است.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید