عمده فروشی مغز پسته شکسته سیرجان
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

عمده فروشی مغز پسته شکسته سیرجان

مغز پسته شکسته سیرجان با قیمت مناسب و ارزانی که دارد برای مصارف خوراکی یا پودر کردن بسیار مورد توجه است. این مدل از پسته دارای طعم خوش و تمامی خواص مغز پسته سالم می باشد اما در جریان مغز کردن و فراوری آسیب دیده شده است.

مرکز عمده فروشی  پسته سیرجان مغز پسته شکسته را به صورت فله و با قیمت مناسب در تناژ بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. مغز پسته شکسته عرضه شده بسیار تازه و کیفیت بوده و به هیچ وجه مانده و پوسیده نمی باشد.

عمده فروشی مغز پسته شکسته سیرجان

موارد استفاده از پسته شکسته

 

پسته یکی از گران ترین و لوکس ترین تنقلات در کشور ما می باشد که با وجود خواص فراوان و طعم خوشی که دارد در بین مردم بسیار محبوب می باشد.

افرادی که بودجه کافی برای خرید پسته ندارند می توانند انواع پسته های گندمی ، ریز و شکسته را تهیه کنند که با قیمت بسیار کمتری در بازار فروش عرضه می شود ضمن آن که به اندازه پسته درشت و سالم خوشمزه و خوش خوراک می باشد و از خواص آن هم چیزی کم ندارد.

پسته شکسته از خرد شدن و آسیب دیدن پسته در کارخانجات هنگام شکستن و مغز شدن به وجود می آید و توسط دستگاه و الک های مخصوص این پسته های شکسته از میان پسته سالم و مرغوب جدا می شود و  به صورت جداگانه در بازار عرضه می گردند.

قیمت پسته های شکسته در برابر پسته های سالم از نوع خود بسیار کمتر می باشد از این رو خرید آن بسیار به صرفه است. در مواردی که استفاده پسته سالم ضرورتی ندارد و شکل پسته مهم نمی باشد این نوع پسته کاربرد دارد.

از کاربرد های پسته شکسته می توان استفاده در تولید بستنی ، معجون ، پودر کردن و استفاده در آبمیوه و انواع نوشیدنی ، استفاده در پخت و تزئین پلو های مخصوص ، تهیه شیرینی های خاص مانند باقلوا ، تزیین گز و کیک ، شله زرد ، حلوا و حلیم را نام برد.

به طور کلی کاربرد پسته شکسته بسیار وسیع می باشد و حتی برای خوراکی های میان وعده کودکان و غیره نیز مفید می باشد . برای سفارش مغز شکسته پسته سیرجان می توانید با شماره تلفن دفتر فروش ما تماس بگیرید تا همکاران در بخش  فروش شما را راهنمایی نمایند.

نحوه قیمت گذاری پسته تازه

نحوه قیمت گذاری پسته تازه

پسته ایرانی دارای انواع مختلفی می باشد که بر حسب نوع آن دارای قیمت های گوناگون می باشد مثلا در بازار فروش پسته قیمت پسته اکبری با پسته فندقی ، پسته احمد آقایی، پسته کله قوچی و ممتاز متفاوت می باشد.

به جز نوع پسته عوامل دیگری در قیمت گذاری پسته موثر می باشد از جمله آن ها می توان به اونس پسته، خندان یا بسته بودن پسته، ظاهر پسته، میزان پوچی در پسته اشاره کرد .

با توجه به در نظر گرفتن تمامی عوامل یاد شده قیمت عرضه پسته تعیین می شود که این قیمت به تازه یا کهنه بودن پسته نیز بستگی دارد. مسلما مغز پسته تازه و بدون ایراد با قیمت بالاتری در بازار ارائه می گردد.

هر چه اونس پسته پایین تر باشد نشانه درشت و پرمغز بودن پسته می باشد از این رو با قیمت بالاتری عرضه می گردد . در هر سال که پسته جدید برداشت می شود با توجه به تورم اقتصادی و بیشتر شدن هزینه تولید قیمت پسته نیز نسبت سال قبل مقداری افزایش می یابد که این افزایش قیمت در پسته صادراتی با توجه به استاندارد های جهانی صورت می گیرد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید