اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده انواع پودر بنه کوهی مرغوب

پودر بنه کوهی در مرغوب ترین شکل تهیه و تولید شده و در بسته بندی های شکیل عرضه می گردد.یکی از مهمترین مزایای پسته کوهی تقویت کبد و پاکسازی آن می باشد. این میوه باعث کارکرد بهتر کبد شده و به درمان اختلالات و نارسایی های کبدی کمک می کند.

فروشنده انواع پودر بنه کوهی مرغوب

پودر بنه کوهی طبیعی را چقدر می شناسید؟

پودر بنه کوهی طبیعی را چقدر می شناسید؟   درخت پسته کوهی یا بنه در مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد وجود دارد. بیشترین خواص پسته کوهی در مغز آن است. این میوه دارای پوستی سفت است که آن را شکسته و مغزش را مورد استفاده قرار می دهند.

پسته کوهی یا بنه، رنگ سبز تیره دارد و کروی شکل است. خواص پسته کوهی تقریبا با پسته آجیل برابر است. مغز آن نیز شبیه مغز پسته ولی کوچکتر است. پسته کوهی با پسته های آجیلی تقریبا خاصیتی مشابه دارد. در استان کرمان با استفاده از پسته کوهی غذایی به نام ( قاتق بنه) تهیه می کنند. برای تهیه این غذا ابتدا مغز پسته کوهی را پودر کرده و در چند لیوان آب بجوشانید. این غذا سرشار از انرژی و چربی است که برای بدن بسیار مفید می باشد که در این مقاله به معرفی مهمترین خاصیت پودر بنه و فواید پسته کوهی خواهیم پرداخت.

از جمله خواص پسته کوهی می توان به درمان کم خونی اشاره کرد که این خاصیت از جمله خواص پسته آجیل نیز می باشد. افرادی که کم خونی دارند می توانند از این میوه در طبخ غذا استفاده کنند زیرا در رفع کم خونی بسیار موثر است. از دیگر فواید مصرف پسته کوهی می توان به درمان سردرد اشاره کرد.

پسته کوهی به تقویت اعصاب کمک می کند و در افزایش قدرت حافظه نیز موثر است. افراد مسن با مصرف حلوای پسته کوهی می توانند از بروز آلزایمر جلوگیری کنند. برای تقویت اعصاب می توان از مخلوط پسته کوهی و شکر استفاده کرد. چند عدد پسته کوهی را کوبیده تا پودر شود و سپس به آن یک قاشق شکر اضافه کرده و میل کنید.

فروش ویژه پودر بنه کوهی با قیمت مناسب

فروش ویژه پودر بنه کوهی با قیمت مناسب فروش ویژه پودر بنه کوهی با قیمت بسیار مناسبی صورت می گیرد. این محصول در استاندارد ترین شیوه های تولیدی پودر گردیده و نیز از مرغوب ترین پسته های خودرو وحشی در مناطق نام برده شده به دست می آید. سفارش این محصول برای تمامی افراد در اقصی نقاط کشور میسر می باشد. می توانید از این نمایندگی اقدام به خرید محصولی با کیفیت نمایید.

قیمت پودر بنه در این نمایندگی بسیار مناسب می باشد.مصرف پودر بنه در. تمامی غذاها و شیرینی ها بکار برده می شود.پودر بنه طبیعی از خواص بی نظیری برای سلامتی برخوردار است.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید