فروشنده معتبر مغز پسته قزوین
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

فروشنده معتبر مغز پسته قزوین

استان قزوین دارای پربارترین باغ های پسته می باشد و انواع پسته مرغوب در این استان کاشت و برداشت می باشد . مراکز فروش معتبر مغز پسته قزوین انواع پسته با کیفیت را به صورت مستقیم از کشاورزان این منطقه یا کارخانه فراوری پسته عرضه می نمایند .

پسته های عرضه شده در این مراکز شامل انواع پسته اکبری ، اوحدی ، ممتاز و غیره می باشد که با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان به صورت حضوری یا اینترنتی قرار می گیرد . مغز پسته قزوین نیز در فصل تابستان برداشت و عرضه می گردد.

فروشنده معتبر مغز پسته قزوین

خاصیت آنتی اکسیدانی مغز پسته

خاصیت آنتی اکسیدانی مغز پسته

پسته یکی از خشکبار لوکس و خوشمزه می باشد که دارای ترکیبات بسیار مفید  برای بدن می باشد و استفاده از آن به پیشگیری و درمان امراض مختلف کمک می نماید . مغذی و سرشار از پروتئین بودن پسته آن را به یک مکمل غذای مناسب تبدیل کرده است.

یکی از مواد موجود در پسته ترکیبات آنتی اکسیدانی می باشد که در انواع مختلف بوده و در بدن نقش های مختلفی را دارند. یکی از این آنتی اکسیدان ها لوتین می باشد . لوتین پسته سبب از بین رفتن کلسترول مضر که باعث بستن شریان های خونی می شود می گردد بنابراین به فعالیت های قلبی کمک کرده و از حمله های قلبی جلوگیری می نماید.

یکی دیگر از آنتی اکسیدان هایی که در پسته به وفور یافت می شود زاکزانتین است  که سبب می شود چشم از آسیب های ناشی از بالا رفتن سن در امان بماند بنابراین پسته سبب تقویت بینایی و پیشگیری از بیماری های چشم می گردد.

گروه های آنتی اکسیدانی پلی فنول و توکوفرول ها که در پسته وجود دارد می توانند بدن افراد را در مقابل انواع سرطان بیمه نمایند و نقش آن ها از بین بردن سلول های سرطانی می باشد. بنابراین پسته با داشتن این ترکیبات عالی نقش بزرگی در تقویت سیستم ایمنی بدن داشته و بهتر است در برنامه غذایی روزانه افراد گنجانده شود. البته در مصرف هیچ یک از خوراکی ها نباید افراط کرد و رعایت حد اعتدال لازم است.

خرید مغز پسته درجه یک

خرید مغز پسته درجه یک

پسته با داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی یکی از میان وعده های خوشمزه و مقوی می باشد ، که در آجیل نیز به عنوان یک پذیرایی شیک به کار می رود. پسته قزوین یکی از مرغوب ترین انواع پسته تولید شده در داخل کشور ما می باشد که در انواع مختلف با قیمت های متفاوتی عرضه شده و برای توزیع به سراسر کشور فرستاده می شود. پسته قزوین برای صادرات به دیگر کشور ها نیز مناسب می شود و در بسته بندی های شکیل و بهداشتی برای عرضه به خارج از کشور آماده می گردد.

برای خرید مغز پسته درجه یک می توانید به فروشگاه ما که عرضه کننده انواع پسته صادراتی و ممتاز برداشت شده از باغ های پسته سراسر کشور می باشد مراجعه نمایید . در این مرکز مغز پسته قزوین درجه یک تازه ، درشت و کشیده با رنگ سبز خوش رنگ موجود می باشد که با بهترین قیمت عرضه می گردد . خرید به صورت عمده یا جزئی ممکن می باشد.

انواع پسته های ریزتر یا با کیفیت پایین تر نیز موجود می باشد که از آن ها می توان در صنایع تولیدی ، آشپزی یا تهیه پودر پسته استفاده نمود که با قیمت پایین تر عرضه می گردند و خرید آن بسیار به صرفه می باشد. همچنین سفارش انواع پسته به صورت اینترنتی پذیرفته می شود . پسته در تناژ بالا با قیمت ارزان و زیر قیمت بالا عرضه می شود و در بسته بندی با کارتن های بزرگ به هر نقطه از کشور که لازمن باشد پست می گردد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید