اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

فروشنده پسته وحشی بنه صادراتی

 درخت پسته وحشی بنه در تابستان دو محصول بسیار ارزشمند از نظر غذایی و دارویی تولید می کند که عبارتند از صمغ یا شیره درخت و میوه آن یعنی پسته وحشی. پسته وحشی شامل ویتامین ها و مواد معدنی بسیار باارزشی بوده و در اواخر فصل تابستان برداشت می شود. مشخصات پسته وحشی بنه صادراتی چیست و چگونه می توان این محصول را به صورت عمده تهیه نمود؟

فروشنده پسته وحشی بنه صادراتی

نشانه های پسته وحشی بنه صادراتی چیست؟

نشانه های پسته وحشی بنه صادراتی چیست؟

پسته وحشی میوه درختی به همین اسم می باشد که در مناطق جنگلی زاگرس از استان فارس تا شمال  غرب کشور به مقدار بسیار زیادی وجود دارد. این درخت به صورت خودرو بوده و استفاده از روش های تکثیر غیر طبیعی در مورد آن جواب نمی دهد بنابراین جز ذخایر ژنتیکی کشور محسوب می شوند.

پسته وحشی صادراتی از مشخصات ویژه ای باید برخوردار باشد تا بتواند نماینده خوبی برای این محصول با ارزش ایران باشد. هر میوه پسته وحشی بنه قابلیت صادرات را ندارد و باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • پسته وحشی صادراتی باید کاملا رسیده باشد. از ویژگی های ظاهری پسته وحشی رسیده رنگ سبز تیره آن می باشد. وجود دانه های قرمز یا زرد نشان دهنده عدم مرغوبیت آن می باشد.
  • دانه های پسته وحشی مرغوب باید دارای اندازه یکسان باشند. وجود دانه های ریز و درشت و عدم یکنواختی آنها از نشانه های پسته وحشی مرغوب نمی باشد.
  • دانه های این میوه باید درشت و یک دست باشند.
  • همه دانه ها باید دارای پوسته سبز تیره باشند. در واقع میوه بدون پوسته فاقد هر گونه ارزش غذایی می باشد.
  • پسته وحشی صادراتی باید فاقد هر گونه مواد اضافی مانند برگ یا ساقه و همچنین دمچه میوه باشد.
  • میوه های رسیده باید به اندازه کافی خشک باشند. وجود رطوبت به میزان بیشتر از حد معمول باعث ایجاد و رشد انواع قارچ و کپک روی میوه می شود و مرغوبیت آن از دست می رود.

فروش عمده پسته وحشی بنه ارزان

فروش عمده پسته وحشی بنه ارزان

چنانچه در زمینه صادرات پسته وحشی بنه به کشورهای دیگر فعالیت دارید و یا این محصول را بصورت فرآورده های آن مانند پودر پسته و یا خلال مغز آن به بازار مصرف عرضه می کنید. همچنین اگر در زمینه تهیه داروهای گیاهی از این میوه مشغول به کار هستید فروش پسته وحشی بنه ارزان می تواند نیاز شما را به این محصول تامین کند.

شما می توانید با کارشناس فروش پسته بنه ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات بیشتر این محصول و قیمت روز آن، سفارش خود را اعلام نمایید. ما سفارش شما را با رعایت نکات بهداشتی حمل و نقل و در اسرع وقت به آدرس اعلامی شما ارسال می کنیم.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید