اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی سبز ارگانیک

پسته کوهی یک مغزدانه کاملا ارگانیک، طبیعی و سالم می باشد، زیرا در تولید آن هیچ گونه سم و یا کود شیمیایی استفاده نمی شود  مغز بنه با توجه به خواصی که دارد، قیمت بسیار معقولی داشته و در مقایسه با پسته معمولی بسیار ارزان تر می باشد. فروشنده پسته کوهی سبز ارگانیک، افراد محلی می باشند که بنه را دست چین کرده و آن را در بازار های محلی به فروش می رسانند.    همچنین فروش پسته کوهی، در بازار های محلی از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد.

فروشنده پسته کوهی سبز ارگانیک

خواصی که پسته کوهی سبز دارد:

خواصی که پسته کوهی سبز دارد: پسته کوهی که در بعضی از نقاط کشورمان می روید، دارای میوه کروی شکل بوده که پوسته سختی به رنگ سبز دارد.  بنه یا همان پسته کوهی در ابتدا به رنگ صورتی، سپس قرمز رنگ شده و در زمان رسیدن کامل به رنگ سبز می باشد. پسته کوهی سبز مثل دیگر آجیل ها در بین مردم شناخته شده نیست، اما دارای خواص بسیاری می باشد که در دیگر دانه ها وجود ندارد.               

مغز این دانه روغنی بوده و تقریبا شبیه به مغز پسته آجیلی می باشد، همچنین خواصی مشابه به خواص پسته معمولی دارد.

خواصی که پسته کوهی سبز دارد، بسیار فراوان بوده که در اینجا به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:  یکی از مهمترین خواص بنه درمان کم خونی است، که می توان مغز آن را به صورت آجیل مصرف کرد و یا در هنگام پخت انواع غذاها، به جای گردو از آن استفاده نمود.   همچنین پسته کوهی در درمان سردرد، نرمی استخوان، جلوگیری از پوکی استخوان، کمر درد، جلوگیری از شب کوری، از بین بردن انواع کرم معده و … بسیار موثر می باشد.

فروش عمده پسته کوهی سبز ارگانیک

فروش عمده پسته کوهی سبز ارگانیک

بنه به دلیل این که در طبیعت بکر و دست نخورده به بار نشسته و میوه می دهد، هیچ گونه کود و مواد شیمیایی در تولید آن به کار نمی رود و به اصطلاح به آن پسته کوهی ارگانیک گفته می شود. همانطور که گفته شد، پسته کوهی دارای خواص و فواید بی شماری بوده که به صورت آجیل مصرف می شود و همچنین در صنعت شیرینی پزی کاربرد فراوانی داشته و می توان به جای پسته معمولی از آن استفاده کرد.  به همین علت تقاضا برای آن در بازارهای داخلی و خارجی وجود داشته و مشتریان خاص خود را دارد. فروش عمده پسته کوهی سبز ارگانیک، توسط افرادی که آن را در محلهای رویش جمع آوری می کنند، صورت می گیرد. خریداران عمده می توانند محصول مورد نیاز خود را از فروشندگان محلی، و به قیمت بسیار مناسب تامین کنند.  

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید