اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی سفت ارزان در تهران

پسته کوهی سفت در واقع همان پسته کوهی رسیده می باشد و توسط ونوشک کاران در ماه شهریور برداشت شده می شود این پسته به علت داشتن پوسته بسیار سخت به پسته سفت معروف گشته است و این یک اصطلاح در میان فروشندگان این محصول می باشد تا آن را از نوع نارس آن بشناسند. پسته کوهی توسط فروشندگان و تاجران بسیاری در تهران و دیگر شهر های کشور با قیمت بسیار مناسبی به دیگر کشور ها عرضه می شود به همین علت آمار خرید توسط کشور های دیگر بسیار بالا می باشد.

فروشنده پسته کوهی سفت ارزان در تهران

ویژگی های درمانی پسته کوهی سفت

ویژگی های درمانی پسته کوهی سفت پسته کوهی سفت ویژگی های درمانی زیادی دارد که این ها را مدیون مواد تشکیل دهنده خود می باشد بطور مثال:

  • پسته کوهی بدلیل داشتن ویتامین A,B برای تقویت اعصاب مفید می باشد.
  • داشتن میزان زیادی آهن موجب شده تا این میوه در درمان کم خونی نقش مهمی ایفا کند.
  • وجود کلسیم و پتاسیم زیاد در مغز این میوه موجب درمان نرمی استخوان و جلوگیری از مبتلا شدن به پوکی استخوان گشته است.
  • ویتامین های A,D موجود در بنه باعث شده تا از آن برای درمان ترک های پوستی استفاده شود.
  • این میوه با داشتن یکسری املاح معدنی نظیر منگنز، منیزیم و فسفر در تقویت حافظه نقش بسیار مهمی دارد.
  • کالری زیاد و انرژی زایی فوق العاده این پسته موجب شده تا متخصصان تغذیه مصرف این میوه را در رژیم غذایی افراد لاغر اجباری نمایند.

این میوه خواص درمانی بسیار زیاد دیگری نیز دارد که بیان علت های ان ها بسیار تخصصی می باشد و فقط متخصصان طب سنتی علت آن ها را می دانند و بیان این مسائل تخصصی در این مقاله از دایره حوصله شما خارج می باشد.

فروش ارزان قیمت پسته کوهی در تهران

فروش ارزان قیمت پسته کوهی در تهران قیمت پسته کوهی در تهران متفاوت می باشد و نمی توان برای آن ها قیمت ثابتی ارائه کرد این نوسان قیمت دلایلی دارد که برای توجیح شما آن ها را بیان می کنیم:

  1. میزان بارش سالیانه در قیمت این محصول نقش بسیار زیادی دارد چراکه با افزایش باران تولید این محصول افزایش می یابد و با کاهش باران محصول کاهش خواهد یافت و بدین صورت بر قیمت محصول نهایی تاثیر می گذارد.
  2. میزان دستمزد کارگران و برآورد هزینه توسط ونوشک کارانف افزایش دستمزد کارگران هزینه هایی برای ونوشک کار بدنبال دارد که او مجبور است برای جبران این هزینه ها قیمت محصول را افزایش دهد.
  3. تغییر قیمت کود، آب و سموم کشاورزی هرکدام از این ها برای رشد درخت و بارور تر شدن درخت تاثیر زیادی دارند.

حال فهمیدید که چرا قیمت این محصول ثابت نمی ماند و همواره فروش پسته کوهی با یک قیمت متفاوت انجام می گردد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید