اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی شیراز با بهترین کیفیت

پسته کوهی یکی از اقلام پسته است که در نقاط مختلفی از ایران به خصوص شیراز کشت می شود و دارای مرغوبیت بالایی است. فروشنده پسته کوهی شیراز، انواع این پسته ها را در بسته بندی های مناسب و استاندارد و وزن های گوناگون به بازار ارائه می کند و آنها را با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان خرده و عمده می رساند.

فروشنده پسته کوهی شیراز با بهترین کیفیت

درجه بندی انواع پسته کوهی شیراز

درجه بندی انواع پسته کوهی شیراز اگر بخواهیم به درجه بندی انواع پسته کوهی شیراز بپردازیم می توانیم آن ها را در دو دسته ارگانیک و پرورشی قرار دهیم. هر یک از این پسته ها در درجه های کیفی یک، دو و سه تولید شده و به بازار عرضه می شوند.
پسته کوهی با کیفیت و درجه یک معمولا دارای اندازه درشت تری هستند و کاملا سالم و بدون کرم خوردگی و تمیز و شفاف می باشند. پوست پسته های تازه و با کیفیت سفت نیست و کمی نرمی در آن به چشم می خورد.
پسته های طبیعی و ارگانیک ممتاز به دلیل اینکه هیچ نوع کود شیمیایی در مراحل کشت آن ها به کار نمی رود و کاملا به صورت طبیعی رشد می کنند قیمت بیشتری دارند. پسته های ارگانیک معمولا با تقاضای زیادی در بازارهای خارجی روبرو شده اند و در امر صادرات اهمیت زیادی دارند.
پسته کوهی دارای خواص فراوانی است و در طب سنتی مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. از خواص پسته کوهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
با مصرف روزانه تنها چند دانه پسته کوهی می توان به صورت کاملا طبیعی کم خونی را درمان کرد.
مصرف بنه یا پسته کوهی سبب تقویت معده و دستگاه گوارش می شود.
از روغن پسته کوهی می توان در پخت و پز استفاده کرد.
مصرف روزانه پسته کوهی سبب جوان سازی پوست و پیری زودرس و افزایش حافظه می گردد.

فروش پسته کوهی با پایین ترین نرخ بازار

فروش پسته کوهی با پایین ترین نرخ بازار امروزه بازار پسته کوهی بسیار پر رونق است و علاوه بر مصرف خوراکی در صنایع مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل ظرفیت تولید بالای پسته کوهی در ایران سالانه میزان زیادی ازاین محصول برای صادرات به کشورهای دیگر آماده می شود و یکی از منابع درآمد کشور محسوب می گردد.
در حال حاضر فروش پسته کوهی با پایین ترین قیمت انجام می شود؛ چرا که این محصولات به صورت مستقیم و کاملا بی واسطه عرضه می شوند و شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی می توانید با مناسب ترین قیمت اقدام به خرید نمایید.
اگر شما تاجر و یا خریدار پسته کوهی هستید می توانید با خرید عمده و سرمایه گذاری روی این محصول سود کلانی را بدست آورید. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید