اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی عمده در شیراز

پسته کوهی نوعی میوه از درختان وحشی در کوهستان های ایران می باشد که مصرف آن فواید زیادی برای بدن دارد و به همین علت خرید پسته کوهی عمده ای همواره در دستور کار افراد قرار می گیرد. در شیراز هم این میوه به صورت عمده تولید شده و توسط فروشندگان معتبر عرضه می شود. 

فروشنده پسته کوهی عمده در شیراز

با انواع پسته کوهی آشنا شوید

با انواع پسته کوهی آشنا شوید آیا با با انواع پسته کوهی آشنایی دارید؟ 

پسته کوهی نوعی پسته از درختان پسته وحشی در رشته کوه های زاگرس است که مقدار عمده آن در استان هایی که در مسیر این رشته کوه ها قرار دارند تولید می شود. 

در حقیقت این میوه فقط یک نوع است اما مردم آن را با نام های مختلف مانند پسته کوهی، بنه، قلنگ، ونوشک، کلخنگ و… می شناسند.

این میوه ی پرخاصیت در حال نارسی دارای پوست نازکی است و طعم ترشی دارد و بنابراین قابل جویدن است اما در حالت رسیده پوست سفتی دارد و هرچند در این حالت هم قابل استفاده با پوست می باشد اما اغلب مردم ترجیح می دهند مغز آن را پودر کرده و به عنوان چاشنی و طعم دهنده در مواد غذایی مختلف مانند شیرینی ها، قاووت ها و…  استفاده کنند.

این پسته هم خواص دارویی و درمانی زیادی دارد و هم یک ماده مغذی است و ضعف را برطرف می کند. 

در برخی مناطق بیشتر با این پسته آشنایی دارند و از آن در حالت نارسی و یا رسیده به شکل های مختلفی مانند ترشی، به عنوان آجیل و… بیش از سایر مناطق مورد استفاده قرار می گیرد، اما امروزه وجود اینترنت سبب شده سایر مناطق نیز با خواص آن آشنا شوند و از آن استفاده کنند. 

خرید پسته کوهی عمده در شیراز

خرید پسته کوهی عمده در شیراز پسته کوهی شیراز یکی از بهترین پسته های ارگانیک در سطح کشور می باشد که به خوبی در بازارهای مختلف مورد استقبال قرار می گیرد و به میزان زیاد خرید و فروش می شود. 

اغلب خریداران که با طعم و خواص و کاربرد های این پسته آشنایی دارند، آن را به صورت عمده خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

امروزه خرید پسته کوهی در شیراز به صورت عمده ای در مقادیر بسیار بالا انجام می شود و خریداران در اقصی نقاط کشور امکان سفارش و دریافت آن را به آسانی دارند. 

پسته های کوهی شیراز به علت آب و هوای خوبی که این منطقه دارا می باشد، از بهترین انواع پسته ها می باشد و شما هم امکان خرید آن را از طریق همین مرکز و نیز به صورت سفارش آنلاین و نیز تلفنی و با استفاده از شماره تماس های موجود در همین سایت دارید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید