اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی لرستان به قیمت جدید

پسته کوهی لرستان یکی از بهترین و باکیفیت ترین نوع پسته می باشد که به نام های بنه، پسته وحشی و ونوشک خوانده می شود.
فروشندگان بسیاری این پسته ها را به قیمتهای ارزان و جدیدی توزیع می کنند؛ مزایای بی شمار پسته کوهی لرستان بر محبوبیت آن افزوده است.فروشنده پسته کوهی لرستان به قیمت جدید

مشخصات عمده پسته کوهی لرستان

مشخصات عمده پسته کوهی لرستان پسته کوهی لرستان قطری به حدود ۵ میلی متر دارد که در هنگام نارس بودن به رنگ صورتی و پس از رسیدن کامل به رنگ سبز تغییر می کند؛ درخت پسته کوهی در مناطق مختلفی از استان لرستان می روید.
درخت پسته وحشی می تواند حدود ۱۰۰۰ سال عمر کند و تا ارتفاع هفت متر رشد کند که برداشت محصول را دشوار خواهد کرد.

طعم و مزه پسته کوهی لرستان بسیار دلپذیر و دلچسب می باشد که خواص بسیار آن موجب استفاده از آن در تب سنتی و حتی پزشکی و داروسازی شده است.
در پسته کوهی حدود ۲۵ درصد روغن تربانتین نهفته است که از آن برای تهیه آدامس، عطر، خوشبوکننده، حشره کش و صنایع مختلف استفاده می شود.
از بنه کوهی برای خوشبو کردن مواد غذایی، تهیه ترشی و روغن های حیوانی بهره می برند؛ به طور کلی کاربرد پسته کوهی علاوه بر استفاده به عنوان خوراک می توان از آن در مصارف عمده صنایعی همچون صنایع مواد غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و صنایع پزشکی و دارو سازی کمک گرفت.

فواید و خواص پسته کوهی برای بدن انسان شامل موارد زیر می شود:

  • درمان یبوست و بیماریهای معده
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • افزایش انرژی
  • کاهش وزن
  • تنظیم کلسترول خون و بهبود عملکرد قلب

فروش پسته کوهی در ارزانترین قیمت

فروش پسته کوهی در ارزانترین قیمت فروش پسته کوهی لرستان به روشهای مختلفی انجام می پذیرد که با رشد صنعت اینترنت این امر میسر گردیده است و روشهای نوینی جایگزین شیوه های قدیمی شده است.
فروش عمده و مستقیم پسته کوهی با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود که در کمترین زمان ممکن و به راحتی می توان نسبت به تهیه و یا خرید آن اقدام کرد.
از جمله مزایای فروش پسته کوهی طبیعی لرستان عبارت اند از خرید آسان و سریع، صرفه جویی در وقت و هزینه، کیفیت بالا، تضمین سلامت محصول و خرید بدون واسطه می باشد.

قیمت پسته کوهی لرستان به عوامل و شرایط مختلفی وابسته می باشد و همانطور که می دانید هر چه کیفیت محصول بیشتر باشد به همان میزان قیمت آن هم افزایش می یابد.
قیمت پسته کوهی به مرغوبیت آن، رنگ، طعم و مزه، وزن، نحوه فروش و نوع بسته بندی بستگی دارد؛ راجع به بسته بندی پسته کوهی می توان گفت که این محصولات با استفاده از بهترین و مجهزترین تجهیزات بسته بندی و فرآوری می شوند و در اختیار خریداران عمده و مشتریان محترم قرار می گیرد.

برای خرید و یا فروش پسته کوهی مرغوب لرستان با ارزانترین قیمت می توانید با همکاران ما در سایت ارتباط برقرار کنید و یک انتخاب عالی را تجربه نمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید