اشتراک گذاری این مقاله در:
پودر پستهمغز پسته

فروشنده پودر پسته قزوینی

پودر پسته قزوین یکی از پودر پسته هایی است که به تازگی بازار فروش خوبی پیدا کرده است. شاید بیان بهتر این باشد پسته قزوین به تازگی شناخته شده و از همان ابتدای ورودش به بازار خشکبار و آجیل، در میان دیگر انواع، خوش درخشیده و مشتریای زیادی را جذب نموده است.

فروشنده پودر پسته قزوینی از کیفیت این محصول به خوبی آگاه بوده و بر پایه این امتیاز توانسته  آن را به خریدارانش معرفی نماید. هم اکنون بازار فروش پسته قزوین و پودر پسته آن، رونق بسیار خوبی را دارد . از همین رو کشت باغات پسته در قزوین هم مورد توجه باغداران و تولیدکنندگان پسته و فرآورده های آن قرار گرفته  و روز به روز بر سطح زیرکشت آن در استان قزوین افزوده می شود.

سود حاصل از فروش، تولید کننده را تشویق به تولید می کند و کیفیت بالای پودر پسته قزوین، خریدار را برای خرید ترغیب می نماید و همه اینها یعنی ایجاد اشتغال برای جوانان و رشد اقتصادی برای کشور.

فروشنده پودر پسته قزوینی

موارد استفاده از پودر پسته

موارد استفاده از پودر پسته

پودر پسته قزوین به جهت کیفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه است. برخی کارشناسان حوزه آجیل، ادعا دارن که می توان کیفیت مغز پسته قزوین را با مغز پسته کرمان و رفسنجان برابر دانست و یا رقابتی تنگاتنگ را بین این دو نوع منطقه پسته خیز، شاهد بود. بر این اساس و با توجه به مرغوبیت بالای پسته قزوین، می توان به راحتی از پودر پسته آن در تمامی صنایع غذایی و تهیه غذاهای محلی و .. استفاده کرد.

موارد استفاده از پودر پسته قزوین از این قرار است:

  • صنایع غذایی: پودر پسته به جهت رنگ زیبا و عطر فرح بخشش، جنبه تزیینی و جذب مشتری بالایی دارد و سبب لوکس شده کالا می شود . از این رو تولیدکنندگان عرصه صنعت غذایی به وفور از این محصول استفاده می کنند. البته از دیر باز هم پودر پسته بسیار پرکاربرد بوده و امروزه بر موارد مصرف افزوده می شود.
  • سوهان، گز، بستنی، معجون، آبمیوه، بیسکوییت، شکلات، قاووت ها، کیک های تولد، انواع شیرینی جات، و… همه و همه از موارد است که به صورت عمده نیاز به پودر پسته دارند.
  • مصارف خانگی: در این حوزه هم باز می توان رد پای زیبایی و طعم بخشی پودر پسته را مشاهده کرد. تزیین حلواها، شله زرد، حلیم، شیرینی های خانگی، غذاها، سالادها، دسرها و.. از مواردی است که پودر پسته در آن کاربرد دارد.
  • تهیه داروها و درمان بیماری: در طب اسلامی و سنتی، و حتی در تهیه داروهای شیمیایی، از پودر پسته به وفور استفاده می شود.

توزیع پودر پسته قزوینی

توزیع پودر پسته قزوینی

با توجه به کیفیت و تنوع مصرف بالای پودر پسته قزوین، تولیدکنندگان فراوانی به فکر تهیه و  توزیع این محصول بوده و هستند. هم اکنون نیز  توزیع پسته قزوینی با نهایت قدرت از طریق مراکز پخش دنبال می شود. کافی ست یک سرچ در فضای مجازی داشته باشید و عنوان پودر پسته قزوینی را جستجو کنید تا با این مراکز آشنا گردید.

یکی از مراکز توزیع کننده، مجموعه کوشادانه می باشد که فعالیت بسیار موفقی در این حوزه، در کارنامه خود ثبت کرده است. کوشادانه موفقیت خود را مرهون، سایت پویای خود می داند. در این سایت واحدهای معرفی و فروش محصول دایر بوده و کارشناسان خبره ای هم حضور دارند تا خریداران را به نحو احسن راهنمایی کنند.

امکان خرید اینترنتی و مستقیم هم از دیگر امتیازات این مجموعه است که به واسطه ان، خریدار می تواند به راحتی در هر مکانی که باشد، بدون صرف زمان و هزینه و مشقت سفر،  خرید خود را انجام دهد .ارسال مطمئن پودر پسته درخواستی تا مقصد خریدار هم، از دیگر امکاناتی است که دست اندرکاران کوشادانه برای شما فراهم کرده اند. این توزیع هم به صورت عمده و هم خرد می باشد و نیاز نیست که خریدار نگران میزان تقاضای خود باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید