فروشندگان مغز پسته فله
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

فروشندگان مغز پسته فله

مغز پسته فله مورد خرید و فروش تمامی کسانی ست که به صادرات این‌ محصول می پردازند و یا اینکه فروشنده آجیل بوده و با تولیدکننده صنایع غذایی هستند و مغز پسته یکی از مواد اولیه تولیدات ان ها به شمار می رود. فروشندگان مغز پسته فله به خوبی اصنافی را که نیازمند مغز پسته با حجم بالا هستند را می شناسند، و با تامین مقادیر بالا و حتی نامحدود مغز پسته در تلاش هستند که مشتریان  را به خود جذب نموده و ان ها را برای همیشه حفظ کنند.

فروشندگان مغز پسته معمولا تولیدکنندگان پسته و باغداران و کارخانه داران هستند که به فراوری آن می پردازند. البته گروهی هم‌ هستند که در این دسته جای نمی گیرند ولی ارتباط کاملا مستقیم و بی واسطه با این دسته افراد دارند و به واسطه شناختی که از بازار مصرف دارند، در این حیطه فعالیت می کنند. فعالیت فروشندگان مغز پسته فقط در سطح بازارهای داخلی محدود نمی شود چرا که پسته یک‌ کالای لوکس و گران قیمت است و نمی توان با فروش داخلی به سوداوری رسید. فروشندگان مغز پسته، این کالا را به نام یک‌ کالای تجاری می شناسند که بیشترین سهم را در صادرلت غیر نفتی به خود اختصاص داده است.  ارزاوری خوبی هم برای کشورمان دارد.

فروشندگان مغز پسته فله

معرفی انواع مغز پسته فله

معرفی انواع مغز پسته فله

در این‌بخش از مقاله قصد داریم انواع مغز پسته را به شما معرفی کنیم.

مغز پسته از چند جهت تقسیم بندی می شود. در کلی ترین تقسیم بندی عبارت ۵ نوع مغز پسته را شاهد خواهیم بود.

۱. مغز پسته معمولی، همان مغزهایی هستند که کاملا سالم و با رنگ سبز و رویه گلدار صورتی می باشند. این نوع مغز  بسیار پر طرف دار بوده و عمده ترین  مصرف آن برای آجیل است. هم فروش داخلی دارد و هم در بخش صادرات مورد توجه تاجران می باشد.

۲. مغز پسته دندانه، این نوع مغزها، در فرایند شکسته شدن پوسته ی استخوانی، به صورت خرد شده از دستگاه پسته شکن خارج می شوند و شکل ظاهری شان چندان مطلوب نیست و نمی توان از آن استفاده اجیلی داشت.

۳. مغز پسته لپه، این گروه از مغزها از دو نیم شدن مغز پسته به دست می آیند و استفاده تزیینی دارند. گاهی خود مغز لپه به دو قسمت تقسیم‌ می شود و هر مغز چهار بخش می گردد.

۴. مغز پسته سبز، این مغز پسته به جهت رنگش بسیار مورد توجه است. زمان برداشتش با تمام انواع پسته ها متفاوت است و قیمت بسیار بالاتری هم دارد. تقریبا تمام این محصول صادر می شود و حجم ناچیزی از آن در کشور خودمان مصرف می گردد. مراحل فراوری آن نیز بیشتر از دیگر انواع می باشد.

۵. مغز پسته گندمی، اندازه کوچک‌ این نوع مغز نام آن را تعیین کرده است، شاید نتوانیم ان را از نوع مرغوب مغزها بنامیم اما قیمت بسیار مناسب آن سبب شده تا طرفداران زیادی داشته باشد و تولیدکنندگان صنایع غذایی برای تهیه اش صف بکشند.

تولید مغز پسته فله

تولید مغز پسته فله

تولید پسته فله به صورت مداوم توسط باغداران، کارخانه داران و گروه هایی که به فراوری پسته می پردازند، دنبال می شود. ایران برترین تولید کننده پسته در جهان است و با توجه به حجم نیاز  بازار داخلی و خارجی و همچنین سوداوری بالای این کالای صادراتی غیرنفتی، باید این امر به طور جدی مورد توجه باشد و بسترهای تولید هموار و موانع رفع گردد.

همانطور که مشاهده کردید، مغز پسته انواع مختلفی دارد و مصارف گوناگون سبب شده هر کدام خریدار مخصوص به خود را داشته باشد. پس تولید کننده می داند که می تواند به راحتی محصول خود را در هر قالبی به فروش برساند. توجه به عمده بودن مغز پسته، از این روست ‌که، تولید، خرید و فروش عمده همیشه برای هر دو طرف سودآور است چرا که سبب اتلاف وقت کمتر و کاهش هزینه های خرید و قیمت خواهد بود. کوشادانه این حساسیت را به خوبی درک کرده و توانسته با تولیدکنندگان انبوه مغز پسته ارتباط مستقیم برقرار نماید و مغز پسته را با پایین ترین قیمت به دست خریداران برساند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید