فروشندگان پودر پسته بسته بندی اصل
اشتراک گذاری این مقاله در:
پودر پستهپستهمغز پسته

فروشندگان پودر پسته بسته بندی اصل

پودر پسته مخصوص تزئین خوراکی ها و تهیه شیر پسته می باشد که درمان قطعی کم خونی است . این نوع پودر پسته مناسب برای تمامی گروه های سنی بوده و توسط آسیاب های سنگی بزرگ آرد شده است. فروشندگان پودر پسته بسته بندی شده که از پسته اصل و مرغوب تولید شده است را در وزن های مختلف عرضه می نمایند.

پودر پسته بسته بندی شده چندین ماه در یخچال قابل نگهداری می باشد بدون آن که خواص خود را از دست داده یا بوی ماندگی بگیرد . قیمت پودر پسته بسته بندی بستگی به نوع و کیفیت آن دارد و می توانید آن را در سایت های فروش اینترنتی جستجو نمایید.

فروشندگان پودر پسته بسته بندی اصل

خاصیت درمانی پسته برای بدن

خاصیت درمانی پسته برای بدن

پسته از دانه های روغنی مقوی و دارای ترکیبات مفید برای بدن می باشد که به عنوان میان وعده یا تنقلات می توان آن را در برنامه غذایی گنجاند . در تنتیجه تحقیقات علمی تایید شده است که پسته کلسترول بد خون را کاهش می دهد و از این طریق از بروز بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می نماید. همچنین پسته با داشتن ویتامین های مختلف و طبعی گرم سبب افزایش قوای جنسی شده و سرد مزاجی را در بین آقایان و خانم ها درمان می نماید.

پسته این عضو ثابت آجیل ایرانی دارای اندازه کوچک اثرات ضد اضطرابی نیز دارد و در درمان بی خوابی موثر است . مغز پسته به واسطه داشتن ماده معدنی آهن زیاد خاصیت خون سازی داشته و در درمان کسانی که به کم خونی مبتلا هستند بسیار تاثیر گذار است. پسته در افزایش میزان یادگیری و تقویت حافظه نیز موثر بوده و عملکرد های ذهنی را بهبود می بخشد . طبق تجربیات به دست آمده پسته برای درمان سرفه نیز مفید می باشد ، این ماده خوراکی می تواند اسهال خونی را نیز درمان نماید.

پسته با داشتن سطح انرژی بالا و کالری مناسب برای کودکان ، نوجوانان و ورزشکاران که جنب و جوش بالایی دارند نیز مفید است و می تواند نیاز ها و کمبود های بدن خانم های شیرده و باردار را نیز جبران نماید. برای مصرف راحت تر پسته و هضم آسان تر آن می توان پودر پسته اصل را تهیه نموده و آن را همراه شیر ، شربت عسل یا به صورت مخلوط با خوراکی های دیگر استفاده کرد.

تفاوت قیمت پودر پسته بسته بندی با فله

تفاوت قیمت پودر پسته بسته بندی با فله

یکی از مکان هایی که بیشترین مصرف پودر پسته را دارند قنادی ها می باشند ، در کارگاه های شیرینی پزی پودر پسته یکی از پایه های اصلی و ثابت برای تزئین انواع شیرینی و کیک می باشد . پودر پسته لازم برای این مراکز به صورت عمده و فله تهیه می شود ، خرید پودر پسته فله در تناژ بالا با قیمت کمتر و تخفیفات بهتری صورت می گیرد در نتیجه خرید آن نیز به صرفه تر است.

اما برای منازل و کسانی که پودر پسته کمی مصرف داشته و تمایل به خرید مقدار اندکی از پودر پسته را دارند خرید پودر پسته بسته بندی شده در وزن دلخواه نیز مناسب است ، چرا که این نوع پودر پسته بهداشتی تر و دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد.

پودر پسته های بسته بندی در کشور ما برای صادرات به دیگر کشور ها ، مخصوصا کشور های اروپایی نیز آماده می گردند و از بهترین پسته ممتاز و با کیفیت بالایی تولید می شوند . به منظور خرید انواع پودر پسته بسته بندی یا فله می توانید به مرکز فروش پسته و فراورده های آن مراجعه نمایید که ار طریق آنلاین نیز فعالیت می کند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید