اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشگاه انواع پودر مغز بنه کوهی در تبریز

پودر مغز بنه کوهی در حفظ سلامتی خیلی کارآمد است. خواص پودر مغز بنه به دلیل آهن، کلسیم، ویتامین B و سایز ویتامین ها در این محصول است. به عنوان مثال می توان به رفع کم خونی به عنوان یک خاصیت پودر مغز بنه اشاره کرد. بنه همان درخت پسته کوهی است که در مناطق سردسیر و کوهستانی می روید و ارتفاع این درخت معمولا به حدود ۲ تا ۷ متر می رسد. در برخی از شهرها از پودر مغز بنه آش و یا سوپ درست می کنند و گاهی اوقات آن را برای معطر کردن شور، ترشی، ماست و … استفاده می کنند.

فروشگاه انواع پودر مغز بنه کوهی در تبریز

نحوه تهیه پودر مغز بنه کوهی

نحوه تهیه پودر مغز بنه کوهی درخت بنه در فصل بهار بیشتر از سایر فصل ها رشد و نمو می کند و معمولا در فصل تابستان به بار می نشیند و پسته ی کوهی تولید می کند.

برای تولید پودر مغز بنه کوهی ابتدا باید بنه های رسیده را از درخت جدا کنند. رنگ پوسته ی بنه های رسیده سبز رنگ است و اگر قرمز رنگ باشد به این معنی است که این گیاه به زمان بیشتری برای رسیدن احتیاج دارد. بعد از اینکه بنه ها را از درخت جدا کردند آن را پوست می کنند و پوسته ی سفت روی پسته ها را می کنند و سپس به وسیله ی آسیاب بنه ها را به صورت پودر در می آورند.

در تهیه پودر مغز، مغزها را آنقدر آسیاب می کنند تا کاملا آرد مانند شده و نرم شود. پودر مغز نیز باید مانند خود بنه سبز رنگ باشد تا بتوان گفت آن را از بنه های رسیده تولید کرده اند. بعد از اینکه پودر را تهیه کردند آن را داخل ظرف های دربسته می ریزند تا هوا و رطوبت وارد آن نشود. در هنگام نگهداری پودر بنه نیازی به قرار دادن آن داخل یخچال نیست و می توان داخل کابینت با دمای محیط از آن نگهداری کرد.

فروش ویژه پودر مغز بنه کوهی درجه یک

فروش ویژه پودر مغز بنه کوهی درجه یک پودر مغز بنه درجه ۱ و با کیفیتی عالی و بی نظیر هم در عطاری ها و هم سایت های مختلف مربوط به این کار به فروش می رسد. قیمت پودر مغز بنه به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این موارد می توان به فصل خرید این پودر اشاره کرد، برای مثال در فصل تابستان که فصل اصلی میوه دهی این درختان است قیمت پودر مغز بنه کاهش پیدا می کند اما در سایر فصل ها این قیمت به مراتب بالاتر می رود و این ماده کمیاب شده و دسترسی به آن مشکل تر می شود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید