اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشگاه پسته کوهی بشاگرد در اصفهان

پسته کوهی بشاگرد از خوش طعم ترین و قدیمی ترین میوه های خشکبار می باشد که همواره طرفداران بسیاری را در بین مردم دارد. این نوع پسته از خانواه پسته سانان می باشد که در مناطق بکر و دست نخورده کوهستانی رشد و پرورش می کند. ارزش غذایی این محصول بسیار بالا است و مصرف آن در طب سنتی و پزشکی بسیار تاکید شده است.

فروشگاه پسته کوهی بشاگرد در اصفهان از بزرگ ترین فروشگاه های کشور می باشد که پسته کوهی با کیفیت را بدون واسطه در کشور عرضه می کند. 

فروشگاه پسته کوهی بشاگرد در اصفهان

دلایل محبوبیت پسته کوهی بشاگرد

دلایل محبوبیت پسته کوهی بشاگرد

امروزه از پسته کوهی به عنوان منبع غنی از مواد غذایی باارزش یاد می شود که در صنعت پزشکی، بهداشتی و درمانی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این نوع پسته، دارای هسته آبدار و روغنی است که در طب سنتی، از روغن به وجود آمده از این هسته، جهت تسکین و درمان درد های عضلانی، درد دست و پا، همچنین سر درد های میگرنی استفاده می شود. 

در گذشته از این نوع پسته، جهت درمان انواع کرم های مضر معده استفاده می شد. هر چند که امروزه نیز در طب سنتی و هم چنان شرکت های دارو سازی، از این محصول به این منظور و جهت ساخت داروهای گوارشی استفاده می کنند. 

پسته ی کوهی یک میوه کوهی مفید و مغذی و پر طرفدار است که از آن برای تقویت سیستم عصبی بدن و افزایش نیرو سیستم ایمنی و قوای جنسی یاد می شود. 

پسته ی کوهی بشاگرد دارای طعم فوق العاده، هسته ای سبز و روغنی و ارزش غذایی بالایی است که امروزه جای خود را در بین مردم به خوبی باز کرده است و مردم از این میوه ی ارزشمند کوهستانی بسیار  استفاده می کنند. 

بنه یا همان پسته کوهی، دارای میزان بالایی ویتامین E می باشد و همین باعث شده از آن به عنوان منبع غنی آنتی اکسیدان یاد می کنند.

از جمله مهم ترین ترین ویژگی های بسته کوهی که باعث شده طرفداران بسیاری را در بین مردم جذب کند، ارگانیک و طبیعی بودن محصول و ارزش بالای غذایی آن است.

فروش پسته کوهی ارگانیک در اصفهان

فروش پسته کوهی ارگانیک در اصفهان

قیمت پسته کوهی اصفهان در بازار تغییرات بسیاری دارد که عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است.

این محصول معمولا در فصل اردیبهشت برداشت می شود و فروش پسته کوهی در فصل برداشت با قیمت پایین تری نسبت به سایر فصول انجام می شود. 

از دیگر عوامل تاثیر گذار و مهم در تعیین قیمت پسته، کیفیت و مرغوبیت محصول است. هرچه مغز پسته درشت و میزان روغن آن بیشتر باشد، محصول از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قیمت آن نیز به نسبت بیشتر است.

مراجعه به مراکز خرید معتبر پسته کوهی، سبب می شود که مشترین عزیز، محصول با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنند. بنابراین در انتخاب مراکز خرید نیز باید دقت کرد.

فروش این محصول نیز در فروشگاه های اینترنتی با کیفیت بالا انجام می شود که عزیزان می توانند بدون مراجعه ی حضوری به مراکز خرید، این محصول مقوی را به شکل آنلاین، خریداری کنند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید