اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

فروش انواع پسته وحشی مشهد با بهترین کیفیت

پسته وحشی مشهد در بهترین کیفیت به بازار عرضه می شود.پسته وحشی دارای خواص ضد میکروبی است و روی عملکرد باکتری ها تاثیر گذاشته و از رشد آنها در بدن جلوگیری می کند. همچنین به افزایش مقاومت در برابر بیماری های عفونی و میکروبی کمک می کند.فروش انواع پسته وحشی مشهد با بهترین کیفیت به تمامی نقاط کشور در حال انجام می باشد.

فروش انواع پسته وحشی مشهد با بهترین کیفیت

مراحل تولید پسته وحشی مشهد

مراحل تولید پسته وحشی مشهد

مراحل تولید پسته وحشی به دو صورت سنتی و صنعتی صورت می گیرد. روش صنعتی در شرکت تولیدی بعد از جمع آوری پسته ها توسط باغداران به شرکت ارسال می گردد و بعد از مراحل پوست گیری با استفاده از دستگاه های مدرن عمل تفت دهی و نمکی کردن آن صورت می گیرد و همچنین به صورت خام نیز تهیه می شود. جنگل پسته وحشی در مناطق کوهستانی وجود داشته و پسته ای با خاصیت فراوان را به بار می آورد. جنگل های مرتفع واقع در برخی شهر های خراسان رضوی دارای بهترین بنه وحشی می باشد.

محصول پسته اين جنگل ها كه حفاظت شده هستند هر دو سال يكبار برداشت مي شود زيرا يك سال محصول خوبي دارد و سال بعد اين محصول خيلي اقتصادي نيست و عملا در سال هايي كه شرايط جوي و اقليمي مناسب است تا ۵۰۰ تن محصول برداشت مي شود.

اين جنگل ها را بالغ بر ۴۹ هزار هكتار عنوان كرد و گفت : گستره جنگل هاي پسته وحشي استان از شهرستان درگز تا مشهد ، سرخس ، صالح آباد ، تربت جام پراكنده است اما عمده آنها در منطقه خواجه كلات ، سرخس و مشهد مي باشد.

محصول اين جنگل ها به دليل ارگانيك بودن و عدم وجود هيچ نوع سمي در آن ارزش قابل توجهي دارد و عمده آن صادر مي شود.

این درخت خشکی پسند می باشد و در نواحی گرم و خشک رشد خوبی دارد. میوه این گیاه دارای دانه ای روغنی، کوچک سفت و مدور می باشد. رنگ میوه درخت بنه در ابتدا صورتی می باشد که پس از مدتی به رنگ قرمز متمایل می شود و در هنگام رسیدن به رنگ سبز در می آید.

صمغ حاصل از این درخت دارای ارزش تجاری بالایی است تا آنجا که صادر می شود. مواد تشکیل دهند صمغ این گیاه شامل روغن تربانتین و کلوفان است. این درخت سالانه میوه های زیادی تولید می کند. استفاده های گوناگونی از میوه این درخت می شود. میوه این دارای طعمی ترش مزه است.

شرکت تولید کننده پسته وحشی در مشهد

شرکت تولید کننده پسته وحشی در مشهد شرکت تولید کننده پسته وحشی در مشهد این محصول را در مدرن ترین شیوه های تولیدی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها تهیه و تولید می گردد. خرید پسته وحشی در مرغوبیت بی نظیر صورت می گیرد. این شرکت تولیدی تامین کننده پسته وحشی با کیفیتی بالا می باشد.

این محصول در انواع مختلف بسته بندی ها در نهایت درجه کیفیت برای تمامی مشتریان وجود داشته و سفارشات کلی و جزئی پذیرفته می شود. خرید عمده محصول تخفیفات مناسبی را برای مشتری به همراه خواهد داشت.

عمده فروشی ارائه دهنده پسته وحشی باکیفیت این محصول را در استان های مختلف عرضه می نمایند. هزینه خرید از این عمده فروشی بسیار کمتر نسبت به بقیه می باشد. یکی از دلایل کم بودن هزینه خرید در واقع کاهش هزینه های توزیع می باشد. 

پسته وحشی  تولید شده در ایران با درنظر گرفتن شرایط تولیدی می تواند به عنوان یک کالای صادراتی معرفی گردد. در واقع برای تولید کننده انواع پسته وحشی بسیار مهم است که محصولات خود را به بازار خارجی معرفی نماید‌.

فروش عمده پسته وحشی همراه با تخفیف های بسیار عالی در این  عمده فروشی و این  مرکز کلی فروشی در حال ارائه خدمات می باشند. .

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید