فروش انواع پسته کوهی ارگانیک
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

فروش انواع پسته کوهی ارگانیک

پسته کوهی ارگانیک همان دانه روغنی است که در به بنه مشهور است. فروش انواع این محصول از طریق سایت کوشادانه  با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ها آغاز شده است. این یک فرصت ویژه است که برای شما خریداران فراهم گشته تا بهترین را نصیب خود کنید. شرایط فروش پسته کوهی ارگانیک در سایت ما به گونه طرح ریزی شده که هر خریداری بتواند به میزان درخواستی خود خرید نماید. به عبارت دیگر تفاوتی ندارد که خرید شما کلان و عمده باشد با اینکه یک‌ خرید جزیی.

محل سکونت شما نیز برای واحد فروش تفاوتی ندارد. در هر کجای این دیار که ساکن باشید، در شهر یا روستا، صاحب کارگاه باشید یا کارخانه، مصرف مستقیم داشته باشید یا اهل فراوری، هر چه که باشد ما بهترین را به در اسرع وقت برای شما ارسال خواهیم کرد. ارسال مطمئن و فوری از خدماتی ست که ما برای مشتریان خود تعریف کرده ایم و آن را حق مشتری می دانیم. در کنار نکات فوق تلاش شده تا خریدهای جزیی مانند خرید کلان ارزیابی شود و قیمت ان تا حد ممکن‌ تفاوتی با قیمت عمده نداشته باشد‌ گرچه این یک قانون در معاملات محسوب می شود که تخفیف ویژه برای خرید با تناژ بالا محسوب گردد، اما جلب رضایت مشتری ایجاب می کند که ما در هر حال پایین ترین قیمت را دریافت کنیم.

فروش انواع پسته کوهی ارگانیک

آشنایی با انواع پسته کوهی

آشنایی با انواع پسته کوهی

انواع پسته کوهی ارگانیک را ۱۱ مورد بر شمرده اند که سه نوع آن بسیار مشهور است و در کشورهای عراق، سوریه، ترکیه، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، استرالیا و ایران و..  روییده شده است. در ایران نیز رویش بنه را در شهرهای سیستان و بلوچستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، کردستان، کرمانشاه، فارس، لرستان، همدان، آذربایجان، گیلان، مرکزی، خراسان و تهران شاهد هستیم. گفته می شود این گونه ها در مناطق جنگلی و در کوهستان می روید اما با مناطق گرم تناسب بیشتری دارد و محصول بیشتری به بار می اورد. همانطور که گفته شد سه گونه از درختان بنه شهرت بیشتری دارند که عبارتند از کسور یا بنه کابلی، بنه چاتلانقوش و بنه کلخنک یا سقز.

این گونه ها در هر شهر به تناسب اب و هوای ان شهر می تواند محصولی متفاوت را به بار بنشاند و همچنان که مشاهده می شود بنه های موجود با نام های شهرهای محل رویش نام گذاری می شوند مانند بنه شیرازی، بنه زاهدانی، بنه کرمانی، بنه بیرجندی و… . این نامگذاری ها در کنار دیگر نام های مشهور در گویش های محلی شهرت یافته است و نمی توان از ان ها را نادیده انگاشت. با این وجود بنه به هر نام که معروف باشد، باز هم جز پسته ها دسته بندی می شود و خواص و کاربرد یکسان دارد. ارزش غذایی بنه مشابه پسته بوده و بیشترین تفاوت بنه و پسته را در ظاهر ان ها می توان دانست.  انواع بنه های کوهی بین ۵ تا ۷ میلی متر زول دارند و کاملا گرد و کروی هستند در حالی که پسته  به تناسب رقم هایش طول متفاوتی دارد و حتی کروی ترین رقم‌ پسته باز هم‌ از بنه کوهی کشیده تر و درشت تر است.

تفاوت مهم و اساسی دیگر پسته کوهی با پسته باغی در نوع کاشت و رشد ان است. پسته باغی توسط انسان و با اراده ی او کاشته می شود و در طول رشد و باردهی نیاز به مراقبت و رسیدگی و سم پاشی دارد در حالی که پسته کوهی خودرو بوده و دانه های ان توسط پرندگان به جای جای جنگل ها برده می شود و در دل خاک رخنه کرده و در سرمای زمستان شکسته و در بهار جوانه می زند. پسته کوهی به هیچ نوع سم و تلاش انسانی برای باردهی، نیاز ندارد و از همین روست که نام ارگانیک‌ بر ان نهاده شده است.

فروشنده پسته کوهی ارگانیک

فروشنده پسته کوهی ارگانیک

همانطور که در توضیحات قبلی اشاره شد، سایت ما فروشنده پسته ارگانیک می باشد. این سایت افتخار دارد که یکی از بکر ترین و ارگانیک ترین آجیل ها و دانه های خوراکی و دارویی را به بازار مصرف و ارایه و معرفی نماید. دست اندرکاران این مجموعه با طراحی سایت های متعدد، تمهیدی را اندیشیده اند که این پسته ارگانیک نه تنها در ایران بلکه در تمام بازارهای جهانی شناسانده شود و در معرض دید همگان قرار بگیرد.

این تلاش ها ثمر بخشیده و اکنون کوشادانه به عنوان فروشنده پسته کوهی، توانسته صادر کننده پسته کوهی ارگانیک باشد. تیم پشتیبانی قوی، مشاوره قبل از خرید، پاسخگویی انلاین، تضمین کیفیت، خرید اسان و ارسال مطمئن خدماتی ست که کوشادانه به تمام مشتریان داخلی و خارجی ارائه می دهد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید انواع پسته کوهی ارگانیک را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید