فروش بنه سرخ بدون واسطه
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

فروش بنه سرخ بدون واسطه

فروشندگان و مراکز بسیاری هستند که بدون واسطه اقدام به فروش بنه سرخ می کنند. بنه سرخ از ارقام بنه است که طرفداران خاص خود را دارد. قیمت بنه نسبت به دیگر ترقام پسته بسیار پایین است اما با توجه به اینکه روز به روز بر تقاضای مشتریان بنه افروده می شود، این افزایش تقاضا به تنهایی می تواند عاملی برای افزایش قیمت بنه سرخ گردد‌. طبیعتا خریداران باید به فکر راهکارهایی باشند که بتوانند این اقزایش قیمت را مهار یا کنترل کنند. یکی از این اقدامات، خرید بی واسطه یا همان خرید مستقیم است.

در این روش بین تولید کننده و فروشنده، هیچ فاصله ای وجود ندارد و جای تمامی دلالان و اسطه گران فروش خالی می باشد.  واسطه گران علاوه بر اینکه در چرخه خرید و فروش بر تعداد معامله گران می افزایند، و سودی را برای کار و فعالیت خود در نظر  می گیرند و در نتیجه سبب افزایش قیمت می شود، می توانند با هماهنگی همقطاران دیگر خود، سبب اوج و فرود قیمت ها در بازار فروش بشوند. پس اگر این امکان فراهم‌ شود که خرید  بنه سرخ بدون واسطه و به صورت مستقیم از تولید کننده، صورت بگیرد، بی گمان شاهد ثبات  قیمت ها خواهیم بود.

فروش بنه سرخ بدون واسطه

تفاوت بنه سرخ با سبز

تفاوت بنه سرخ با سبز

با شنیدن انواع نام های بنه سوالی که در ذهن هر فرد ایجاد می شود، این است که تفاوت ان ها در چیست؟

اکنون در این بخش قصد داریم به تفاوت بین بنه سرخ و بنه سبز بپردازیم. تفاوت اصلی بین بنه سرخ و سبز همان رنگ‌ان هاست. اگر درخت بنه را از نزدیک‌ دیده باشید، خوشه های بنه را در تنوعی از چند رنگ می بینید. البته بنه زمانی که کال و نارس است به رنگ سبز روشن می بتشد و رفته رفته به رنگ سرخ و سپس سبز تیره تغییر می کند.

در خوشه هایی بنه رسیده هم بنه با رنگ یلز سیر دیده می شود و هم سرخ و هم زرد. اینها همان طیف رنگ هایی ست که بنه در مسیر تکاملش به خود می گیرد. پس تنها تفاوت ان ها در میران رسش خواهد بود. ناگفته نماند که در برخی گونه ها و در برخی مناطق، تفاوت های اندکی بین بنه قابل مشاهده است که در این زمینه هم تفاوت رنگ ها بیشتر نمود می کند. به طور مثال در ب خی مناطق اگر بنه سرخ یا قرمز روشن باشد، کال و نارس محسوب می شود و بنه در ان زمان ، مناسب برداشت نخواهد بود.

ارزش غذایی بنه کوهی بسیار بالاست و یکی از دلایل توجه به مصرف ان می تواند همین مواد مغذی  باشد. بنه سرخ یا پسته جنگلی، دارای ویتامین های آ، دی، بی و ای می باشد. در این میوه ترکیباتی از مواد معدنی مانند منگنز، ید، اهن، روی، پتاسیم مشاهده شده  و همچنین سرشار از اسیدهای امینه، امگا ۳ و ۶ می باشد. بنه سرخ چون دارای پروتئین بالا است می تواند یک منبع انرژی برای مصرف کننده بوده و نیازهای اصلی فعالیت های او را تامین نماید. خواص دارویی بنه بسیار شگفت انگیز است و جایگاه ویژه ای در طب سنتی برای بنه وجود دارد.

مرکز خرید بنه سرخ

مرکز خرید بنه سرخ

خرید بنه سرخ در تمامی مراکز خرید و فروش خشکبار قابل انجام است.  در این مراکز فروشندگان در تلاش هستند تا در کنار ارتقا کیفیت بنه سرخ، قیمت ان را برای خریدار مقرون به صرفه سازند. فاکتور قیمت و کیفیت همواره برای خریدار قابل تامل است و می تواند میزان خرید و فروش ها را دچار نوسانات بسیار نماید. علاوه ب  این مراکز خرید معتبر سعی می کنند در کنار ارایه بهترین ها، خدمات قابل توجه دیگر برای خریداران تدارک ببینند.

هر چه خدمات ارائه شده به مشتری شایان تر باشد، تداوم همکاری ها بیشتر خواهد شد. مرکز خرید کوشادانه به این امر مهم اندیشیده و خدمات متعددی برای خریداران خود ارائه می دهد‌ این خدمات عبارتند از:  ایجاد شیوه های خرید متعدد اعم از مستقیم، حضوری، اینترنتی، تلفنی و.. . ارسال مطمئن محصول تا ادرس ذکر شده، بدون نیاز به حضور مشتری و خریدار، بسته بندی های کاملا بهداشتی، ارائه مشاوره قبل از خرید و.. .

برای تجربه خرید موفق، با ما همراه باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید