فروش تضمینی مغز بنه کردستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته

فروش تضمینی مغز بنه کردستان

مغز بنه کردستان به صورت تضمینی به فروش می رسد. استان کردستان در کنار استان های کرمانشاه، لرستان، سیستان و بلوچستان، خراسان، چهارمحال بختیاری، ایلام و‌‌ دیگر استان ها، جز مناطق بنه خیز به شمار می اید و میزان کشت و برداشت بنه در این‌ استان به مراتب بیشتر از استان های دیگر می باشد.

میزان برداشت و کیفیت بنه کردستان، سبب شده تا تامین کنندگان و خریداران عمده بنه، توجه بیشتری به بنه ی این شهر داشته باشند و حتی در صدد پیش خرید آن باشند. از این رو ان ها به راحتی می توانند برای در دست داشتن بازار،  فروش تضمینی مغز بنه کردستان را فراهم‌ سازند. دسترسی به منابع عمده، این نوع فروش را زمینه سازی می کند و این یک‌ امتیاز برجسته در بازار خرید و فروش خشکبار می باشد.

کوشادانه از جمله مراکز تجاری خرید و فروش بنه است که توانسته به واسطه ارتباط مستقیم با برداشت کنندگان بنه کردستان، فروش ان را در تناژهای بالا دنبال نماید و به صورت نامحدود مغز بنه کردستان را در اختیار تاجران و تولیدکنندگان محصولات غذایی قرار دهد.

فروش تضمینی مغز بنه کردستان

 ۳ راز برای نگهداری مغز بنه

 ۳ راز برای نگهداری مغز بنه

گنوشک، وهنوشک و قسوان از جمله عناوینی ست که برای مغز بنه کردستان به کار می رود، بنه یا پسته کوهیدر هر دیاری نام و عنوان مخصوص به خود را دارد و در هر منطقه هم به شیوه خاص نگهداری و مصرف می گردد. اما به طور معمول می توان چند نکته خاص و قابل توجه و کلی را برای نگهداری مغز بنه بیان کرد.

نکته اول: میزان حرارت و دمای محل نگهداری مغز بنه

اگر بنه در محیط گرم نگهداری شود به مرور شاهد رشد حشرات در ان خواهید بود و این یک افت بزرگ‌ برای مغز بنه و کاهش کیفیت ان خواهد بود.

نکته دوم: رطوبت

مغز بنه مانند دیگر ارقام پسته، خاصیت جدب رطوبت را دارد و همین امر سبب می شود مزه کهنگی و گاها تلخ را به خود بگیرد. لذا دور ماندن از رطوبت محیط قرار دادن بنه در جای سرد و خشک از عوامل مهم برای نگهداری عز بنه به شمار می رود.

نکته سوم: نوع بسته بندی

مغز بنه کردستان یک‌ دانه روغنی به شمار می رود. میزان روغن دانه ی بنه به قدری زیاد است که روغن بنه توانسته یک فراورده پرکاربرد در صنعت تغذیه و دارو سازی، شهرت پیدا کند.

علاوه بر اینکه بسته بندی صحیح و بهداشتی مانع نفوذ حشرات و دیگر افات در مغز بنه می شود، اگر بسته بندی مناسب نباشد، روغن بنه در طول مدت زمان سبب الودگی و ایجاد افات جدید برای مغز بنه خواهد شد.

از قدیم الایام روش های گوناگونی برای نگهداری بنه ابداع شده و هم ا‌نون نیز در مناطق محلی این روش ها دنبال می شود مانند فریز کردن، بو دادن و یا خشک‌کردن که بیشترین کارایی را در میان این‌روش ها دارد.

البته خشکبار فروشان تلاش می کنند برای حفظ خواص و همچنین تازگی هر چه بیشتر مغز بنه،  از روش خشک کردن استفاده کنند و این کار را با کمک‌ دستگاه های پیشرفته تمام اتوماتیک انجام می دهند. همچنین خشک کردن و نگهداری بنه با پوست نیز یک روش مناسب برای نگهداری بنه کردستان به شمار می رود که در این صورت هم پس از پاکسازی بنه از خار و خاشاک‌ و سنگ ریزه ها، و شستشو و خشک کردن کامل، ان ها را در بسته بندی های کاملا بهداشتی قرار داده ‌‌و سپس به بازار فروش عرضه می کنند.

شرکت پخش مغز پسته کوهی کیلویی

شرکت پخش مغز پسته کوهی کیلویی

پسته کوهی کیلویی به صورت بسته بندی شده و فله در تمامی خشکبار فروشی ها و فروشگاه های عرضه انواع پسته، به فروش می رسد.

این مراکز مغز پسته کوهی کیلویی را از شرکت های معتبر فعال در این عرصه تهیه و خریداری می کنند تا با کیفیت ترین مغز بنه را به دست مشتری برسانند.

این شرکت ها معمولا به صورت واسطه بین تولید کننده مغز بنه و فزوشگاه ها عمل می کنند یا اینکه خود در زمره تولید کنندگان این‌ محصول می باشند.

در هر حال وظیفه و مسئولیت پخش بنه در سرتاسر کشور و در بین فروشندگان، به عهده این شرکت ها بوده و ان ها اشراف خوب و کاملی بر تمام خریداران و مصرف کنندگان دارند.

این پخش هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی انجام می شود اما طبیعتا روش عمده مزایای بیشتری برای ان ها دارد. همچنین این شرکت ها در تلاش هستند که توزیع  مغز بنه کیلویی به صورت مستقیم و بی واسطه انجام شود تا قیمت تمام شده برای خریدار به حداقل ترین حد ممکن کاهش یابد. قیمت پایین در کنار کیفیت نگهداری و عرضه مغز بنه بهترین روش حفظ مشتری می باشد.

یکی از معتبرترین شرکت های فعال در پخش و توزیع مغز پسته کوهی و بنه کردستان شرکت‌ تجاری کوشادانه است که با راه اندازی سایت های متعدد و شیوه های خرید آسان، توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید