اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروش دستگاه بنه شکن با ارزانترین قیمت

دستگاه بنه شکن به دو صورت صنعتی و دستی به بازار کشور عرضه می شود. اگر شما بخواهید به صورت مداوم، حجم زیادی از بنه یا پسته کوهی را با استفاده از آن بشکنید، قطعا به نوع صنعتی آن احتیاج دارید. ولی اگر تمایل دارید که هر از گاهی از دستگاه مربوطه استفاده کنید، نوع دستی آن را بخرید تا هزینه مناسب تری برای شما محاسبه شود. تغییر قیمت فروش این دستگاه نیز بر اساس همین ویژگی های آن مشخص می شود. هر چقدر که قدرت و ظرفیت دستگاه بالا تر باشد، طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد و هر چقدر که دستگاه مربوطه ساده تر باشد، از قیمت کمتری برخوردار است.

فروش دستگاه بنه شکن با ارزانترین قیمت

آشنایی با ویژگی های دستگاه بنه شکن

آشنایی با ویژگی های دستگاه بنه شکن اگر شما با ویژگی های دستگاه بنه شکن آشنایی داشته باشید، قطعا می توانید این دستگاه ها را با کیفیت خیلی خوب تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. ویژگی دستگاه بنه شکن به شرح زیر می باشد:

  • این دستگاه یک محفظه در قسمت بالایی خود دارد که از آنجا، پسته های کوهی در آن ریخته می شود و وارد سناریو شکستن آن می گردد.
  • نوع صنعتی این دستگاه، توانایی شکستن هم زمان حدود ۲۰۰ بنه را دارد و نوع دستی آن در حدود ۱۰۰ بنه در هر مرحله را دارا می باشد.
  • یک شاسی در قسمت انتهایی این دستگاه قرار داده شده است. زمانی که سناریو شکستن بنه ها انجام شد، با فشار دادن این شاسی، پسته های شکسته شده و از پوست در آمده از دستگاه خارج می شود و در درون یک ظرف ریخته می شود.
  • صدایی که از دستگاه شکستن بنه خارج می شود تا حدی آزار دهنده می باشد و بهتر است که به صورت مداوم در کنار آن قرار نگیرید.

فروشنده ارزان قیمت دستگاه بنه شکن

فروشنده ارزان قیمت دستگاه بنه شکن قیمت دستگاه بنه شکن، بر اساس قدرت دستگاه در طی شکستن پسته ها، حجم دستگاه، صنعتی یا دستی بودن آن، شرکت تولید کننده اش و … تعیین می شود. در حال حاضر حجم زیادی از این دستگاه ها در بازار وجود دارد و فروشنده دستگاه بنه شکن، موظف است که کلیه این دستگاه ها را در اختیار داشته باشد تا هر کس بر اساس نوع نیاز و حجم نیاز خود بتواند دستگاه مورد نیاز خود را خریداری کرده و بالاترین بازدهی را از آن دریافت نماید.

دستگاه های صنعتی پر قدرت فقط مخصوص افرادی می باشد که می خواهند روزانه بالای چند هزار بنه را با استفاده از آن بشکنند و برای فعالیت های کمتر، دستگاه کوچکتر و با قدرت پایین تر که طبیعتا از قیمت کمتری نیز برخوردار است، توصیه می شود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید