فروش عمده مغز پسته خام رفسنجان
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

فروش عمده مغز پسته خام رفسنجان

پسته رفسنجان و مغز پسته خام آن در سطح کشور و جهان مشهور می باشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که گفته شد شهرستان رفسنجان به دلیل آب و هوا و خاک مناسب در  تولید پسته بهترین نوع پسته را دارا می باشد. به همین منظور تمامی تجار و بازرگانان  پسته رفسنجان را به صورت عمده خریداری می‌کنند همچنین خرید پسته تازه و مغز پسته خام هم  یکی از مهمترین تجارتها، در بازار پسته رفسنجان می باشد.

به همین دلیل فروش عمده مغز پسته رفسنجان یکی از متداول ترین تجارتها در بازار خرید و فروش پسته رفسنجان به حساب می آید. یکی دیگر از مهمترین خرید و فروش ها در بازار پسته رفسنجان و مغز پسته خام است.که  تجارت  به صورت عمده انجام می گیرد و همچنین به صورت فروش عمده مغز پسته  خام رفسنجان انجام می‌گیرد.

به همین منظور خرید و فروش این محصول بسیار به قیمت و مقرون به صرفه می باشد .پسته  رفسنجان بسیار با کیفیت می باشد و دارای قیمتی مناسب نیز است مغز پسته خام که یکی دیگر از محصولات رفسنجان می باشد دارای کیفیت بالا و قیمتی مناسب است به همین منظور فروش عمده مغز پسته خام رفسنجان یکی از بزرگترین تجارت ها در بازار پسته ایران می باشد.

فروش عمده مغز پسته خام رفسنجان

طعم دار کردن پسته خام

طعم دار کردن پسته خام

معمولاً پسته ها را برای بهبود طعم ، عطرگ و ایجاد بافتی ترد  می‌دهد .طعم دار کردن پسته  به معنای قرار دادن مواد در معرض حرارت است.بیشتر آجیل ها را بدون پوسته شان بو می دهند، ولی پسته معمولاً با پوسته اش بو داده می‌شود .

بعضی اوقات برای برای جدا کردن پوسته آجیل از مغز، آن را بو  می‌دهند .

دو روش عمده بو دادن پسته عبارتند از ؛

  • بودادن خشک ؛در این روش معمولا از هیچگونه روغنی یا کره استفاده نمی شود. شما میتوانید در صورت تمایل از اجاق گاز جهت تفت دادن به صورت خشک استفاده نمود یا در ظرف مخصوص فر گذاشته و در فر با درجه حرارت مناسب بو دهید.
  • بو دادن به کمک روغن: در این روش بر خلاف روش اول از روغن برای تفت دادن استفاده می شود.  در این روش شما می‌توانید توسط اجاق و یا ماهیتابه عمل بو دادن را انجام دهید .

مطالعات نشان می دهند که بو دادن پسته محتوای چربی کل را تغییر نمی‌دهد، ولی موجب می‌شود ساختار تست تغییر کند و چربی‌های چند اشباع نشده بیشتر شوند.

میزان پروتئین و کربوهیدرات پسته بو داده و پسته خام بسیار شبیه است.

خرید پسته تازه به قیمت تولید کننده

خرید پسته تازه به قیمت تولید کننده

خرید پسته تازه به قیمت تولید کننده، تنها در صورتی امکان پذیر است که شما مستقیماً و بدون واسطه از تولید کننده خریداری نمایید در صورتی که بخواهید مغز پسته خام را خرید نمایید و یا خرید پسته تازه نمایید و همچنین اگر بخواهید پسته رفسنجان را خریداری نمایید، بهتر است مستقیماً به تولید کننده ها و باغدار ها مراجعه کنید.

تا بتوانید قیمت مناسبی را برای خرید پسته تازه در پیش داشته باشید، همیشه در بازار آجیل و خشکبار قیمت خرید مغز پسته  و یا خرید پسته رفسنجان در صورتی که از تولید کننده بدون واسطه خرید شود ، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

ایران جزو برجسته‌ترین و با سابقه ترین تولید کننده و صادر کننده پسته رفسنجان در جهان است، به این صورت که مغز پسته خام ایران در جهان از لحاظ کیفیت حرف اول را می‌زند و همچنین خرید پسته تازه و پسته رفسنجان یکی از داغ‌ترین بازارها را در صادرات بین‌المللی ایران را دارا میباشد.

پسته رفسنجان به دلیل وفور باغ‌های پسته در رفسنجان  دارای قیمتی مناسب میباشد.قیمت مغز پسته خام و هم همچنین پسته تازه با کیفیت مطلوب و مناسب را می توانید از تولیدکنندگان  تهیه نمایید. کوشادانه یکی از مجموعه های بزرگ می باشد که مغز پسته خام را با قیمتی بسیار ویژه به عرضه می رساند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید