فروش عمده مغز پسته کال سبز زرند
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

فروش عمده مغز پسته کال سبز زرند

فروش انواع مغز پسته کال می تواند با قیمت بسیار عالی در جذب مشتری تاثیر زیادی را داشته باشد و همچنین باعث افزایش فروش شود. فروشندگان پسته کال  در زرند با قرار دادن قیمت های مناسب و یا حتی زیر نرخ بازار به فروش بالای خود و جذب مشتری بیشتری پرداخته اند.

پسته ریز و  پسته کال سیرجان با مغز پسته کال زرند در میزان فروش و نوع محصول کاملاً با یکدیگر متفاوتند از مغز پسته کال می‌تواند در مدل های مختلف و با قیمت های مختص به خود در لیست فروش نمایندگی ها و مراکز فروش قرار بگیرد، پسته کالک، یا همان پسته کال که به دلیل زودتر از وعد  چیده شدن  به این نام ؛ نامگذاری می گردد. پسته تازه هر چه که در زمان مناسب تر خودش چیده شود رنگ مغز پسته ها بهتر و زیباتر شده  و نسبت به  این موضوع قیمت بالاتری را به خود اختصاص می‌دهد.

ولی اگر پسته ها در زمان مناسب خود چیده نشوند دارای مغز ریز و رنگ نامناسب می باشند و به همین مناسبت قیمت آن نیز کمتر است یکی از  فرآورده های مهم پسته کالک انواع گرید های مختلف می باشد. از گرید اس تا گرید ای دارد. بهترین نوع مغز پسته سبز کال را می‌توانید در استان کرمان تولید و عرضه کنیم قیمت مغز پسته کال این استان و تمامی مناطق دیگر بالاتر بوده و دلیل آن هم کیفیت بالای آن است.از جمله محصولات مورد توجه در شهر زرند استان کرمان می توان به پسته سبز زرند اشاره نمود.

فروش عمده مغز پسته کال سبز زرند

 موارد مصرف پسته کال

 موارد مصرف پسته کال

مغز پسته  کالک، مغز پسته سبز کال و موارد استفاده آن را می‌توان به این صورت نام برده، مغز کال پسته جوشانده نشده و با پوست بسیار خوشمزه است و بهترین گزینه برای پودر پسته است.

اگر برای مصرف‌کننده مزه و طعم و خواص پسته مهم تر از رنگ آن باشد می‌تواند در مواردی مانند شیرینی و بستنی با طعم پسته انواع معجون قوتو و انواع شیرینیهای سوغاتی مانند گز سوهان مسقطی و غیره به صورت خرده کره پودری و خلال مورد استفاده قرار گیرد نوع دیگر مغز پسته سبز کال است یعنی در آب جوشانده تا پوست آن نرم شود، سپس پوست را روی آن را جدا می کنند و داراری رنگ زیبای میشود، اما متاسفانه میزان زیادی ویتامین ها و مواد معدنی پسته از بین می‌رود و پسته کال تقریباً  در این حالت رنگ سبز با کیفیتی دارد،  این نوع از مغز کارایی خود را دارد رنگ سبز و زیبای آن کاملاً طبیعی است.

بهترین گزینه برای مواد خوراکی و تزیین آن ها می باشد و در صنعت بستنی سازی آب میوه و شیرینی پزی به صورت پودر و خلال کاربرد دارد.

صادر کننده پسته کال تازه

صادر کننده پسته کال تازه

مغز پسته کال یکی از مسائلی است که امروز مورد توجه بسیاری از افرادی است، که دنبال صادرات استان می باشد، قرار می‌گیرد.همچنین  صادرات محصولات پسته کال به صورت معمول بیشتر در شهرهای رفسنجان انجام می‌شود یکی از مهمترین شهرها در زمینه صادرات این محصول می باشد مغز پسته کال به دلیل اینکه یک نوع مرغوب از انواع مغز پسته می باشد با قیمت تقریباً بالایی صادرات آن انجام می‌شود بسیاری از کشورهایی که مغز سبز پسته به آن صادر می‌شود در مقدار پایین تر پسته کال نیز صادر می گردد.

مغز پسته کال  زمانی برداشته می‌شود که هنوز  زمان برداشتش  فرا نرسیده باشد و کامل کال باشد و رنگ آن شیری رنگ و همچنین پوست آن  سفید می باشد، ولی داخل مغز آن سبزی خوش رنگ  است مغز کال یکی از بهترین و گرانترین مغزها  از لحاظ گرید سبز بودن است، که امروزه صادرات مغز پسته کال در کشور بسیار دارای اهمیت قرار گرفته و  برای انجام خرید و فروش و یا صادرات پسته کال مرغوب و باکیفیت  به فروش رسیده و به دنبال بهترین و مرغوبترین نوع آن می گردد. برای خرید مغز پسته سبز کال زرند کافیست با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید