فروش مستقیم مغز پسته گلدار
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

فروش مستقیم مغز پسته گلدار

فروش مستقیم یکی از روشهایی ست که در عصر جدید و با گسترش اینترنت باب شده است. فروشندگان  مغز پسته گلدار نیز از روند جدید معاملات سود جسته و تلاش می کنند با بهره گیری از آن، مشتریان جدید و پایدار برای خود جذب کنند. در فروش مستقیم یک عنصر با نام دلال و واسطه گر از چرخه معامله و داد و ستد حذف می گردد و خریدار با فروشنده مرتبط می شود. در این روش دیگر احتمال سودجویی وجود ندارد و احتکار نمی تواند نظام عرضه و توزیع و در نتیجه روند قیمت‌گذاری را متاثر سازد.

از طرفی اجناس بدون انبار شدن و تجربه سنوات و کهنگی در دسترس خریدار قرار می گیرد. مزایای خرید و فروش مستقیم علاوه بر خریدار شامل حال فروشنده و یا تولیدکننده هم می شود. فروشنده نیز دد فروش خود ازاد است و بجای کنترل شدن توسط دلال، خود را با شرایط مصرف کننده وفق می دهد و توسط خریدار شناخته خواهد شد.

با توسعه شبکه های مجازی و ارتباطات اینترنتی  و راه اندازی سایت ها، مجموعه های زیادی اقدام با تبلیغ نموده و توانسته اند مشتریان زیادی را جذب نمایند. سایت کوشادانه نمونه موفقی از این گروه است که با فروش مستقیم مغز پسته‌ گلدار خدمات شایانی در رونق بازار آجیل و خشکبار داشته است.

فروش مستقیم مغز پسته گلدار

معرفی انواع مغز پسته گلدار

معرفی انواع مغز پسته گلدار

در معرفی انواع پسته گلدار بهترین اشاره این خواهد بود که به تعداد انواع و رقم های پسته، ما می توانیم انواع مغز پسته گلدار داشته باشیم. مغز پسته گلدار فندقی، مغز پسته گلدار احمدآقایی،  مغز پسته گلدار کله قوچی و… . در واقع مغز پسته از هر نوع پسته ای که به دست بیاید، به همان نوع نامگذاری می شود.

بعد از اطلاع از انواع مغزهای گلدار، بهتر است به این بپردازیم که چه مغز پسته ای گلدار نامیده می شود و وجه مشخصه و تمایز آن با دیگر مغزهای پسته چیست؟

مغز پسته گلدار، مرغوب ترین و لوکس ترین نوع مغز پسته است که پوست رویی و نازک آن گلدار و قرمز رنگ( اندکی متمایل به بنفش ) است و همین باعث شده  وقتی در کنار هم‌ قرار می گیرند، زیبایی چشم نوازی داشته باشند. البته گوشته داخلی این مغزها سبز روشن بوده و تازگی آن را فریاد می زند.

مغز پسته گلدار با دو روش به دست می آید، روش شکستنی که برای پسته های دهان بسته است و روش دست شکن که برای مغز کردن پسته های خندان کاربرد دارد. در روش دوم نیاز به نیروی انسانی داریم و در روش اول نیاز به دستگاه های بنه شکن یا مغزکن.

در هر دو روش مغز کردن پسته، شاهد مغزها با کیفیت عالی هستیم چرا که پسته ها کاملا سالم و بدون خردگی بوده و اندازه های انها هم برابر می باشد. همین یکدستی در کنار رنگ زیباو جذاب می تواند سبب زیبایی بیشتر این محصول شود و قیمت گذاری را تحت تاثیر قرار دهد.

مرکز خرید مغز پسته گلدار

مرکز خرید مغز پسته گلدار

خرید مغز پسته گلدار با دو هدف عمده دنبال می شود، اول برای مصرف آجیل و سپس برای صادرات. همانطور که می دانید آنچه که برای صادرات انتخاب می شود باید در نهایت درجه کیفیت باشد و در میان مغز پسته ها، برترین رتبه به مغز پسته گلدار تعلق دارد. زیبایی، تازگی و یکدستی از دلایل این برگزیدگی ست.

البته در تولیداتی که زیبایی کار مورد توجه بیشتری قرار دارد هم، از این مغزها استفاده می کنند که همین امر قیمت تمام شده آن را بالا می برد.

برای دستیابی به این مغز پسته‌ درجه یک‌ و اعلا، لازم است به مراکز خرید خشکبار و آجیل سر بزنید. مرکز خرید پیشنهادی ما سایت کوشادانه است که توانسته بر پایه تجارب موفق خود، واحد فروش بسیار قوی همراه با تیم کارشناسی را راه اندازی نماید و بدین طریق بالاترین میزان رضایت مشتری را بدست آورد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید