فروش مغز بنه کوهی به صورت عمده
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

فروش مغز بنه کوهی به صورت عمده

همانطور که می دانید مغز بنه کوهی نوعی پسته وحشی میباشد که در ارتفاعات زاگرس رشد می کند. این پسته وحشی یا بنه کوهی از خواص بسیار زیادی برخوردار است که یکی از مهمترین آنها در درمان کم خونی می باشد. ویژگی های بنه کوهی به قدری زیاد هستند که این دانه به افرادی که از بیماری ‌های قلبی و عروقی مبتلا هستند نیز پیشنهاد می شود.

فروش مغز بنه کوهی به صورت عمده

خواص بنه کوهی در بارداری

خواص بنه کوهی در بارداری

مغز بنه کوهی برای انواع بیماریهای پوستی نیز مناسب است و طبع گرمی دارد بنابراین برای افرادی که بیماری های نرمی استخوان و مفاصل  دارند بسیار مناسب می باشد. طبق تحقیقات با توجه به طبع گرم بسیار زیادی که مغز بنه کوهی دارد، مصرف آن در خانم ‌های باردار توصیه نمی‌ شود چرا که در دوران بارداری مصرف خوراکی هایی با طبع گرم باعث سقط جنین میشود.

اما از آنجایی که این دانه روغنی ویتامین های بسیار زیادی را در خود گنجانده است مصرف مغز بنه کوهی به عموم افراد پیشنهاد می شود چرا که به تنهایی می تواند تمامی خواصی که  در میوه ها و انواع دیگر خشکبار وجود دارد را به فرد بدهد. اکثر افراد از این محصول به عنوان یکی از تنقلات استفاده می کنند.

گفته می شود که استفاده از بنه سبز رنگ مناسب تر است چرا که پوست نازکی داشته و به راحتی در زیر دندان له میشود. اما بنه زرد رنگ تقریباً پوست سفت تری دارد و به آسانی در زیر دندان له نمیشود از این رو طرفداران کمتری دارد و فروش این نوع  مغز بنه کوهی نسبت به گونه سبز رنگ کمتر است. برای خرید می توانید با بهترین مرکز فروش پسته با برند کوشادانه در تماس باشید.

خرید مستقیم بنه بدون پوست با کیفیت

خرید مستقیم بنه بدون پوست با کیفیت

بنه کوهی یکی از محصولات خود رو در شهرهایی همچون ایلام ، شیراز و مناطق دامنه های زاگرس می باشد. این دانه همچون دانه های دیگری مثل فندق ،پسته و بادام به مصرف می رسد و جزو یکی از خشکبار خود رو با خاصیت های فراوان شناخته شده است. بنه کوهی دارای پوست سبز رنگ می باشد که مغز بنه کوهی با پوست سبز یکی از با خاصیت ترین نوع بنه ها می باشد. اینکه گفته میشود بنه سبز رنگ مصرف کنید به جهت تازگی این پسته کوهی میباشد.

اما از آنجایی که انواع خشکبار را می توان به صورت خام و حتی بو داده یا مزه دار مصرف کرد پس پسته کوهی نیز از این قانون مجزا نیست و هم میتوان آن را با پوست و به صورت خام و حتی بدون پوست استفاده کرد . در نهایت اگر به دنبال بنه بدون پوست با کیفیت بالا هستید فرصت را از دست ندهید و همین حالا این آجیل خوشمزه را سفارش دهید. شما میتوانید بنه بدون پوست را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت  مستقیم  خریداری کنید.

معمولاً به جهت آنکه بنه کوهی در شهرهایی مثل ایلام بیشتر از سایر شهرها رشد می کند پس می توان خرید بنه کوهی را با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت از این گونه شهر ها خریداری نمود. اما با توجه به شرایطی که امروز در خرید و فروش محصولات مختلف ایجاد شده است جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد به جهت آن که حتی به صورت غیر حضوری هم خرید  مغز بنه کوهی امکان پذیر است.

خواص پسته بنه بسیار زیاد هستند و تولید آن در ایران بسیار زیاد است تا جایی که این محصول به کشورهای دیگر نیز صادر میشود و سالیانه رقم بسیار زیادی از خرید و فروش این محصول در ایران انجام میشود. این پسته به صورت خودرو بوده و به آن پسته وحشی نیز گفته میشود و تنها در مناطقی که ارتفاع های بسیار زیادی دارد رشد میکند. در کل میتوان گفت که دو نوع پسته  در ایران وجود دارد که یک نمونه سبز رنگ بوده و نمونه دیگر پوستی حالت زرد رنگ دارد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید