فروش مغز پسته بادامی در تهران
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

فروش مغز پسته بادامی در تهران

برای خرید مغز پسته بادامی در تهران در کوتاه ترین زمان می توانید به فروشگاه آنلاین مغز پسته تهران مراجعه نمایید که انواع پسته و مغز را به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند .

فروش عمده مغز پسته تهران با نازلترین قیمت و زیر قیمت بازار صورت می گیرد و از لحاظ کیفیت و طعم این نوع پسته کاملا خاطر جمع باشید که بهترین نوع پسته را خریداری می نمایید . پسته بادامی با داشتن اندازه ای بلند و کشیده برای مخلوط با‌ آجیل بسیار مناسب است .

فروش مغز پسته بادامی در تهران

آجیل درمانی با مغز پسته تازه

آجیل درمانی با مغز پسته تازه

آجیل متشکل از انواع دانه های روغنی و مغذی می باشد که این دانه ها با داشتن فیبر، ویتامین و پروتئین ها نقش مهمی را در سلامتی ایفا می کنند . گفته می شود مصرف روزانه مشتی از آجیل می تواند کمبود های بدن افراد را تامین کند و از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری نماید .

یکی از مغز های موجود در آجیل پسته است ، این مغز دارای طبعی گرم می باشد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج بسیار مفید می باشد . برای افرادی که خود دارای مزاج گرم هستند مصرف پسته باید همراه با مصلح آن یعنی آب انار ترش صورت گیرد .

خوردن پسته سبب افزایش نیروی جنسی شده و مشکلات جنسی در افراد سردمزاج را درمان می نماید .

برای مصرف پسته بهتر است مغز پسته تازه استفاده گردد ، البته مصرف زیاد پسته خام برای دستگاه گوارش مضر است و باید در مصرف اعتدال رعایت گردد .

مصرف مغز پسته  می تواند با پایین آوردن سطح کلسترول بد خون ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش دهد . این مغز در برای آرامش اعصاب نیز مفید بوده و اضطراب را کاهش می دهد .

مغز پسته دارای مقادیر بالای آهن و ویتامین های گروه بی می باشد از این رو نقش مهمی در خونسازی داشته و یکی از داروهای طبیعی و مفید برای کم خونی است .

به طور کلی آجیل درمانی و مصرف روزانه پسته می تواند سطح انرژی کودکان و نوجوانان را بالا ببرد و منبع خوبی برای تامین نیازهای روزانه بدن آن ها محسوب می شود ، بدین وسیله از بروز بیماری ها نیز پیشگیری می گردد .

تفاوت قیمت پسته بادامی با اکبری

تفاوت قیمت پسته بادامی با اکبری

انواع پسته که در کشور ما از نهال های مختلف در مناطق گوناگون برداشت می شود به دسته های مختلفی تقیسم می شود که از جمله آن ها می توان به پسته فندقی ، پسته بادامی ، پسته اکبری ، پسته احمد آقایی و پسته ممتاز اشاره کرد .

اساس تقسیم بندی پسته رنگ ، شکل ، اندازه و محل برداشت می باشد . یکی از انواع مرغوب پسته در ایران پسته اکبری می باشد که به شکل کشیده و درشت است .

این پسته خود در درجات مختلف درجه یک خندان ، درجه دو و یا اب خندان می باشد . پسته هایی که دارای انس پایینی می باشد از بهترین پسته و درجه یک شناخته می شوند .

نوع دیگری از پسته ، پسته بادامی است که از لحاظ شکل و کشیدگی شبیه پسته اکبری است با انی تفاوت که این نوع پسته کمی ریز و کوچکتر می باشد .

قیمت پسته بادامی نیز کمی نسبت به پسته اکبری پایین تر بوده و با بودجه کمتری می توان آن را خریداری نمود.

فروش پسته اکبری در شرکت های توزیع به صورت عمده برای عرضه در سراسر کشور و یا حتی بازار های خارجی صورت می گیرد و این نوع پسته درجه یک مجلسی از انواع پسته صادراتی ممتاز می باشد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته تهران را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید