فروش ویژه مغز پسته کوهی بنه شیراز
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

فروش ویژه مغز پسته کوهی بنه شیراز

مغز پسته کوهی بنه یا همان مغز بنه ، که از دل دانه سخت و محکم درخت پسته کوهی به دست می آید ،بسیار خوش طعم می باشد  و به صورت دو نوع متفاوت یا دو  گونه در دسترس عموم قرار میگیرد گونه اول از درختان بنه بدست می آید.

نوعی از این  پسته کوهی ریزتر و رنگ سبز تیره دارد و بسیار نرم و شکننده است،بصورتی که به راحتی زیر دندان خرد می شود، اما نوع دیگر پسته کوهی  کاملا متفاوت است. نوع دیگر مغز پسته کوهی بنه، سفت و بدون شکاف است که به این راحتی نمی توانید آنرا مغز کنید تا از مغز پسته کوهی بنه استفاده نمایید.

در کل به دلیل ارگانیک بودن و بومی بودن مغز پسته کوهی بنه شیراز ، باعث شده است تا  قیمت مغز پسته کوهی بنه شیراز از قیمت مغز پسته کوهی  معمولی بسیار بالاتر باشد و همچنین این نوع پسته کوهی ، خاصیت ها و ویژگی های خاص خود را دارد در نتیجه فروش ویژه مغز پسته کوهی بنه شیراز،دارای  قیمت ویژه برای فروش در بازار می باشد. زیرا مردم از مغز پسته کوهی بنه شیراز به دلیل کیفیت بالا استقبال نموده و در نتیجه باعث می‌شود فروش ویژه مغز  پسته کوهی بنه شیراز در بازار فروش مغز پسته کوهی بسیار رایج باشد و مورد استقبال قرار گیرد.

فروش ویژه مغز پسته کوهی بنه شیراز

طرز تهیه ترشی بنه

طرز تهیه ترشی بنه

ما در استان های مختلف با نام و طعم ترشی های متفاوتی آشنا می‌شویم اما در استان‌های ایلام و کردستان و کهگیلویه بویراحمد که دارای پسته کوهی میباشند  با نوعی ترشی خاص به نام ترشی بنه اشنا میشویم که بسیار دل انگیز و خوش طعم میباشد.

این نوع پسته کوهی  نه تنها برای بومی‌ها  فایده غذایی دارد بلکه دارای فواید گیاه دارویی هم میباشد. برای طرز تهیه ترشی بنه ابتداپسته کوهی را شسته و داخل آبکش قرار داده تا آباضافی آن کشیده شود سپس دانه های پسته کوهی را داخل شیشه ریخته و بعد از آن سبزی که شامل:

سبزی نعنا و ترخون میباشد، را به آن اضافه نموده و بعد از آن مقداری کمی فلفل سیاه، زیره و سیاه دانه به ترشی و به مغز پسته کوهی اضافه نموده و روی شیشه یا هر ظرف دیگری که مد نظر است را پر از سرکه می نمایند و به مدت دو هفته در یخچال نگهداری می کنند در این صورت شما می توانید با استفاده از طرز تهیه ترشی بنه و با استفاده از مغز پسته کوهی بنه یک ترشی خوشمزه و خوش طعم را بر سر میز غذایتان سرو نمایید.

عوامل اثر گذار بر قیمت پسته کوهی

عوامل اثر گذار بر قیمت پسته کوهی

بهترین قیمت پسته کوهی یا بنه  توسط تولیدکننده و در فرآیند تولید مشخص می‌شود ،که این  نرخ مناسب تر از قیمت مغز بنه  و مغز پسته کوهی بنه در  بازار است به همین دلیل تمامی خریداران ترجیح میدهند خرید ی بی واسطه و مستقیم را از تولید کننده  داشته باشد تا  مناسب تر باشد .

عوامل گوناگون و اثر گذار بر قیمت پسته کوهی، عوامل گوناگونی  میباشد،که بر قیمت خرید اثرگذار هستند، که این عوامل عبارتند از:

  • اندازه محصول یا  همان پسته کوهی که  به درشت‌تر یا ریزتر بودن پسته  کوهی و مغز پسته کوهی بنه بستگی دارد.
  • عامل بعدی، تازگی پسته کوهی بنه یا مغز پسته کوهی بنه میباشد.
  • همجنین، کیفیت نوع تولید این آجیل  نکته بعدی میباشد.که منظور از نوع تولید ایرانی و خارجی بودن محصول می باشد و نحوه خرید و فروش آن  میباشد.

تمامی اینها عواملی هستند که بر قیمت  مغز بنه بسیار تاثیرگذار می باشند حتی هزینه های جانبی،  را هم باید در نظر گرفت، زیرا  این هزینه ها هم بی تاثیر بر هزینه های تمام شده نیست.

همچنین از   دیگر عوامل تاثیر گذار  در تعیین قیمت مغز بنه،  که محصولی با ارزش غذای بالا و خاصیت گیاه دارویی  است، و نقش بسیار تاثیر گذاری دارد،  می توان به عوامل اثرگذاری چون  ریز و درشتی پسته کوهی ،  تازگی مغز بنه کوهی، و کیفیت پسته کوهی بر   قیمت پسته کوهی یا بر قیمت مغز بنه کوهی اثر گذار میباشد. برای خرید انواع مغز پسته کوهی بنه کافیست با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید