اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروش پسته کوهی بنه با قیمت جدید

پسته کوهی بنه در دامنه های رشته کوه های مختلف برخی نقاط کشور ما، مانند رشته کوه های زاگرس به صورت طبیعی و ارگانیک یافت می‌شود. که میوه درختچه های بومی منطقه همان پسته معروف و پرطرفداری است که به لحاظ ارزش غذایی و خاصیت بسیار منحصر به فرد می باشد.این محصول از خانواده بزرگ پسته یان بوده که برای خیلی از بیماری ها، درمانی موثر و مفید است.

 مصرف روزانه این برکت خدادادی بر اساس نظر همه اطبای طب سنتی خواهد توانست مشکلات مزاجی و گوارشی را تا حد قابل قبولی رفع کند. پسته کوهی یا همان بنه در بازارهای جهانی و سطح بین الملل جایگاه ویژه ای را برای خود باز کرده است که در نوع خود کم نظیر می باشد. 

فروش پسته کوهی بنه با قیمت جدید

خواص درمانی پسته کوهی بنه چیست؟

خواص درمانی پسته کوهی بنه چیست؟ از گذشته های دور تا امروز خیلی از متخصصان آشنا به طب سنتی اسلامی از خواص پسته کوهی گفته‌اند. آن دسته از افرادی که با بیماری کم خونی دست و پنجه نرم می‌کنند اگر مصرف روزانه این میوه طبیعی را به صورت مستمر ادامه دهند خواهند توانست بیماری  خود را کنترل کنند . 

مصرف پسته کوهی برای تقویت نیروی جنسی بسیار تاثیر گذار بوده و از آنجا که این محصول سرشار از انواع مواد معدنی و ویتامین های A,D,B می‌باشد. برای تسکین و تقویت اعصاب و روان مفید است.
 قرار دادن مصرف پسته کوهی در برنامه غذایی باعث از بین رفتن کرم های معده و دیگر مشکلات گوارشی خواهد شد. برای افرادی که با معضل تکرر ادرار و مشکلات ناحیه پروستات روبرو هستند، خوردن این محصول معجزه ها خواهد کرد. لازم به ذکر است از بنه کوهی نوعی پماد تهیه می شود که برای جلوگیری از گزش انواع حشرات موذی بسیار موثرتر از تولیدات شیمیایی موجود در بازار است چرا که این پماد از میوه‌های طبیعی و ارگانیک به دست می آید.

قیمت پسته کوهی بنه در سال جدید

قیمت پسته کوهی بنه در سال جدید مصرف بنه کوهی به عنوان تازه خوری یا روزانه در سبد غذایی آجیل و خشکبار قرار می گیرد. از سالیان قدیم ایران به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان انواع خشکبار با کیفیت در دنیا معرفی شده است، که توانسته در این صنعت فوق العاده عظیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.  به همین سبب بسته ایران به عنوان یکی از شاخص ترین و بهترین نوع پسته در دنیا شناخته می‌شود.

قیمت پسته کوهی، این طلای دو رنگ و پرخاصیت به میزان کیفیت، نحوی جمع آوری و نگهداری و زمان عرضه به بازار بستگی دارد. از آنجا که مغز بنه کوهی از پسته آجیلی کمی کوچکتر می باشد اما به لحاظ کیفیت و ارزش غذایی تقریبا با آن برابری می کند، که همین امر سبب شده است تا اقشار کم در آمد هم بتوانند این نوع آجیل را تهیه و مصرف نمایند.  

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید