اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروش پسته کوهی خراسان به صورت عمده

 پسته کوهی خراسان، یکی از مهمترین محصولات ارگانیک است که به صورت طبیعی و خود رو، داخل طبیعت رشد می کند در واقع کشت این محصول بومی منطقه می باشد که زیستگاه این محصول نیز در دامنه کوهها بسیار گسترده و فراوان می باشد. معمولا این محصول در استان های گوناگون کشور با عالی ترین کیفیت ممکن تولید می شود و با قیمت مناسب در بسته بندی های کوچک و بزرگ به صورت عمده و فله ای روانه بازار، برای فروش می شود.

فروش پسته کوهی خراسان به صورت عمده

ویژگی های اساسی پسته کوهی خراسان

ویژگی های اساسی پسته کوهی خراسان

از ویژگی های اساسی پسته کوهی خراسان، به مرغوبیت و کیفیت آن، و همچنین درشت و سالم بودن آن می

توان اشاره نمود. مغز پسته کوهی به علت کوچک بودن آن و همچنین پوست سفت چوبی، به راحتی جدا نمی شود. به همین دلیل از لحاظ  قیمت پسته کوهی، مغز آن گران تر از خود بنه می باشد. در واقع هرچه اندازه مغز،

خراسان رضوی، تهران، شیراز، اصفهان ، قزوین، و غیره ، این محصول  به وفور وجود دارد. که با کیفیت عالی و با نازل ترین قیمت وارد بازار برای فروش می شود. شایان ذکر است که این محصول کاملا بهداشتی است و مطابق با استاندارد روز دنیا می باشد. و این محصول جنبه درمانی و دارویی دارد. و بسیار خوشمزه و مفید برای بدن می باشد.

فروشگاه بزرگ پسته کوهی به قیمت روز

فروشگاه بزرگ پسته کوهی به قیمت روز

امروزه فروشگاه پسته کوهی در سراسر کشور به صورت فراوان وجود دارد که این محصولات را بصورت کلی یا جزئی به مشتریان به قیمت روز عرضه می نمایند که برای خرید این محصول می توانید به صورت عمده و کلی از طریق سایت های اینترنتی به روش آنلاین و حتی با مراجعه حضوری از فروشگا ه های پخش اقدام کرده و آن را با قیمت خوب خریداری کنید .
این محصول در بازار به دو گونه می باشد. یک نوع آن به صورت کوبیده یا به عبارتی ساب شده می باشد. و نوع دیگر به صورت سالم هست که از این محصول نیز به عنوان بنه یا پسته وحشی در استان خراسان رضوی یاد می کنند. که افراد بسته به نوع و سلیقه خود خریداری می کنند. نکته ای که قابل اهمیت برای سلامتی کل افراد جامعه می باشد، این که به لحاظ طبیعی بودن و ارگانیک بودن آن و این که محصول فاقد هر گونه سم می باشد. که اکثر افراد از آن در غذاهای محلی سرو می کنند.

از ویژگی بارز و مهم این محصول، علاوه بر خاصیت دارویی و درمانی، می توان در درمان کم خونی، دارا بودن ویتامین E، تقویت کننده رشد مو و  غیره  استفاده نمود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید