اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروش پسته کوهی طبیعی زیر قیمت بازار

فروش پسته کوهی طبیعی زیر قیمت بازار در مرکز فروش ما عرضه می شود. این قیمت به نرخ تولید کننده است و قیمت های واسطه ای مانند هزینه نقل و انتقالات اضافی را شامل نمی شود و شما فقط اصل قیمت آن را می پردازید.

فروش پسته کوهی طبیعی زیر قیمت بازار

مشخصات انواع پسته کوهی طبیعی

مشخصات انواع پسته کوهی طبیعی انواع پسته کوهی حاوی یک بذر دراز با پوسته سخت و یک هسته قابل توجه است که دارای گوشت سبز روشن و طعم مشخصی است. با رسیدن میوه، پوسته از سبز به زرد / قرمز پاییزی تغییر می کند و پوسته ها تا حدی باز می شوند. این امر به عنوان کمبود شناخته می شود. مغزها غالباً به طور کامل یا تازه و یا بو داده و نمک خورده می شوند و در بستنی و شیرینی نیز استفاده می شود. شواهد علمی نشان می دهد. 

انواع پسته کوهی سرشار از کربوهیدرات (۲۷٫۶۵ گرم کل کربوهیدرات، ۷٫۸۸ گرم قند، و ۱۰٫۳۳ گرم فیبر رژیم غذایی در ۱۰۰ گرم)، پروتئین (۲۱٫۳۵ گرم در ۱۰۰ گرم) و چربی (۴۷/۴۵ گرم در ۱۰۰ گرم) است که ۵/۵ گرم آن اسیدهای چرب اشباع شده و ۵/۴۰ گرم اسیدهای چرب اشباع نشده است. به علاوه، پسته حاوی مقداری ویتامین و مواد معدنی مهم است.

پسته تحمل خشکسالی را دارد و در صورت عدم آبیاری می تواند آب و هوای سختی را پشت سر بگذارد. درخت پسته ممکن است در گرمترین روز از روز حداکثر ۲۲۰ لیتر آب مصرف کند. آبیاری قطره ای و میکرو اسپرینکلر بیشتر در باغات مدرن پسته مورد استفاده قرار می گیرد.

 وضعیت تغذیه ای درخت پسته کوهی در درجه اول با تجزیه برگ بررسی می شود. پسته مستعد کمبود روی، مس و بور هستند.  میزان نیاز بور برای پسته بالاترین میزان شناخته شده محصولات زراعی است. 

 درخت پسته کوهی کوچک، دو قطبی و برگریز است. به ندرت از ۵ متر طول و ۱۰ متر قطر بیشتر است. درخت سفت و سخت است و در برابر درجه حرارت شدید مقاومت می کند. برگ های چرمی با رگه های برافراشته از یک، سه یا پنج جزوه تشکیل شده است.

 در بهار ابتدا جوانه های گل آذین شکسته می شوند و اغلب تا ۷ روز تاخیر قبل از شکستن جوانه های رویشی وجود دارد. گلدهی ممکن است تا قسمت دوم بهار ادامه یابد که بسته به نوع و فصول آن در طول یک دوره ۲ هفته نیز گسترش می یابد. انتقال گرده از درختان نر به ماده به صورت باد انجام می شود.

درختان گرده افشانی نر باید همزمان با درختان ماده در باغهای تجاری، گلها انتخاب شوند. به ازای هر ۱۰ درخت ماده یک درخت نر لازم است. گل آذین های شاخه ای در چند تکه درست در زیر نکات شاخه در توده هایی تولید می شوند. دسته های پسته پس از گرده افشانی به سرعت توسعه می یابند، پوسته خارجی اغلب در عرض چند هفته به اندازه کامل می رسد. با این حال، هسته طی یک دوره ۴ ماهه همچنان ادامه دارد.

آخرین قیمت پسته کوهی ارگانیک

آخرین قیمت پسته کوهی ارگانیک جهت اطلاع از آخرین قیمت پسته کوهی با شماره ای که در همین سایت قرار گرفته شده است تماس حاصل فرمایید. این قیمت ها اغلب به دلیل نوسانات ارز متغیر است ولی ما قیمت ها را در سطح متعادلی حفظ کرده ایم از طرف دیگر تخفیفات ویژه ای را بر آن اعمال کرده ایم تا یک خرید ارزان قیمت را از ما تجربه کرده باشید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید