قیمت دستگاه بنه شکنی صنعتی ایرانی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

قیمت دستگاه بنه شکنی صنعتی ایرانی

دستگاه بنه شکنی ایرانی یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در فراوری پسته می باشد. بنه شکن صنعتی در ایران و به همت مهندسان و دانش اموختگان ایرانی تولید شده و رقیب خوبی برای نمونه های خارجی عنوان می شود. انتظار می رود که قیمت دستگاه بنه شکنی صنعتی بسیار ارزان تر از نمونه های خارجی باشد چرا که اولا قیمت ارز  و نوسانات ان تاثیری بر قیمت ندارد.

کشور ایران به دلیل تحریم ها و وابسته بودن به ارز دلار و دیگر سیاست های حاکم بر اقتصاد، در مقابل کاهش ارزش دلار بسیار اسیب پذیر است و مدام بر قیمت کالاهای وارداتی افزوده می شود، لذا این افزایش قیمت در کالای ساخت داخل مشاهده نمی گردد. دوما هزینه گمرک و مالیات واردات نیز در افزایش قیمت کالای داخلی موثر نخواهد بود.

سوما زمانی که دستگاه بنه شکن در داخل ایران تولید می شود، هزینه های تولید بر اساس قیمت ریال ایرانی محاسبه می گردد نه بر اساس ارزش پولی کشورهای دیگر که به مراتب از ارزش بالاتری برخوردار هستند. این سه عامل به تنهایی کافی هستند که قیمت دستگاه بنه شکنی ایرانی را در مقایسه با نمونه خارجی، پایین نگه دارند.

با این وجود اساس قیمت گذاری برای هر کالای تولید شده از جمله دستگاه بنه شکن، بر اساس هزینه های تولید محاسبه می گردد و این کارخانه تولید کننده است که قیمت را اعلام می کند. اگر به دنبال خرید این دستگاه ایرانی هستید و دسترسی به کارخانه ی سازنده ندارید، با کارشناسان واحد فروش سایت کوشادانه تماس حاصل فرمایید.

قیمت دستگاه بنه شکنی صنعتی ایرانی

مقایسه دستگاه بنه شکن ایرانی با خارجی

مقایسه دستگاه بنه شکن ایرانی با خارجی

در مقایسه دستگاه بنه شکنی ایرانی با خارجی، افرادی که خودباوری منفی دارند طبیعتا به دنبال نشان دادن ضعف دستگاه تولید شده در ایران بوده و‌ می خواهند برتری دستگاه بنه شکن خارجی را به رخ بکشند. اما در نهایت جرات مندی می توان گفت که این باور کاملا اشتباه بوده و دستگاه های بنه شکن ساخت ایران رقیب سرسخت دستگاه های مشابه خارجی ست‌.

تولید کنندگان صنعتی این مرز و بوم نه تنها با تکیه بر توان داخلی، توانسته اند باغداران و پسته کاران کشور ما را از خرید دستگاه خارجی بی نیاز سازند بلکه این قابلیت را دارند دستگاه تولید شده را به خارج از کشور صادر نمایند و سبب رونق اقتصاد ملی شوند و از این طریق ارزاوری داشته باشند. دستگاه بنه شکنی ایرانی تمام اتوماتیک بوده و با ولتاژ برق سه فاز قابل تنظیم است. این دستگاه می تواند به راحتی پسته را تا تناژهای چند تنی در یک ساعت مغز کند و یک مغز سالم بدون خردگی و بدون پوست استخوانی، تحویل دهد.

کار کردن با این دستگاه ها بسیار اسان‌ بوده و اپراتور ان نیازمند اموزش چندانی نیست. تعداد افراد مورد نیاز برای کار در راه اندازی و فرایند فعالیت این دستگاه ها، در حداقل ترین حالات می باشد.دستگاه های ایرانی تا ده سال خدمات پس از فروش دارد که این‌ می تواند سبب ارامش خاطر خریدار گردد.

قطعات دستگاه بنه شکن به راحتی در داخل کشور تولید شده و موجود می باشد و نگرانی بابت عدم دسترسی به ابزار و تکنسین وجود ندارد. همچنین یکی از بزرگترین ویژگی های دستگاه بنه شکنی ایرانی، قابلیت سفارشی سازی می باشد. یعنی فراورده کننده ی پسته می تواند بر اساس نیاز کارخانه ی خود به تولید مغز پسته، حجم کار دستگاه را به صنعت گر اعلام کرده و دستگاهی مطابق با نیاز او طراحی شود.

خرید دستگاه بنه شکنی از تولید کننده

خرید دستگاه بنه شکنی از تولید کننده

خرید دستگاه بنه شکن از طرق مختلفی قابل انجام است. اما همیشه خرید از تولید کننده به نفع خریدار خواهد بود چرا که در این حالت، دست واسطه گران از معاملات و فرایند خرید و فروش قطع می شود و قیمت دستگاه خریداری شده به حداقل ممکن می رسد.

مزیت دیگر خرید از تولید کننده این است که خریدار با تنوع محصول به طور کامل اشنا می گردد. فروشگاه های دستگاه های صنعتی، غالبا به دلیل نیاز به سرمایه هنگفت، قادر نیستند تمام تنوع محصول را در دسترس داشته باشند، لذا خریدار تعداد کمتری از دستگاه ها را خواهد شناخت و در انتخاب و خرید خود محدود خواهد بود.

اگر قصد خرید دستگاه بنه شکنی ایرانی از تولیدکننده ره دارید، پیشنهاد می کنیم با شرکت تجاری کوشادانه در ارتباط باشید. این مجموعه شما را با تمامی تولید کنندگان دستگاه های بنه شکن مرتبط خواهد ساخت تا با شناخت و اختیار بیشتر خرید خود را انجام دهید. با ما تماس بگیرید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید