قیمت فروش مغز بنه لرستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

قیمت فروش مغز بنه لرستان

مغز بنه لرستان یکی از شناخته شده ترین انواع بنه برداشت شده در جهان است. درخت های روییده شده در لرستان بیشتر از واریته ی کلخنک یا سقز هستند‌. در گویش لری بنه را بن یا بنوشکه می خوانند. جالب است بدانید این بنوشکه ها ریزتر و نرم تر از دیگر ارقام می باشد.

فروش مغز بنه لرستان در مجموعه ما انجام می گیرد اگر خریدار هستید و یا تامین کننده و نیاز دارید تا از قیمت ها مطلع شوید، می توانید از کارشناسان فروش مجموعه کوشادانه آن را سوال کنید. قیمت های درج شده در سایت به روز بوده و هم قیمت خرید و هم فروش کاملا مشخص است. این قیمت ها بر اساس فاکتورهای مختلف و توسط کارشناسان اتحادیه تعیین شده و کسی حق تخلف از آن را ندارد.

قیمت فروش مغز بنه لرستان

فصل برداشت بنه لرستان

فصل برداشت بنه لرستان

فصل برداشت بنه لرستان همزمان با برداشت پسته معمولی می باشد، یعنی اوایل مهر. البته میزان سردسیر و گرمسیر بودن هر خطه در زمان برداشت بی تاثیر نیست و‌ گاهی برداشت بنه کوهی در اواخر شهریور انجام می شود. همانطور که خوب می دانید، پسته کوهی در باغات شخصی پرورش نمی باید و محل رویش آن جنگل های کوهستانی می باشد و‌ از همین رو، درختان بنه کوهی در تملک‌ هیچ کس نیست.

مردم محلی در زمان رسیدن بنه عازم کوه ها و مناطق رویش بنه می شوند و بر اساس مهارتی که دارند به چیدن دانه های ریز بنه می پردازند. این دانه های حالت خوشه ای دارند اما از انجا که ارتفاع درختان بنه تا ۹ متر می رسد، می تواند برای افرادی که به چیدن بنه امده اند، سختی ایجاد کند. زمانی که این بنه چیده می شود، افراد راهی بازارهای محلی می شوند تا این مروارید سبز خوش طعم را به دست همشهریان خود برسانند.

فروش بنه کوهی لرستان، معامله شیرینی ست چرا که فروشندگان، زحمتی در کاشت ان متحمل نشده اند. جالب است چند نکته را در مورد درخت بنه بدانید. درخت بنه یکی از گونه هایی است که مقاومت خوبی در شرایط نامساعد اب و هوایی دارد.

ارزشمندی درخت بنه، فقط به میوه ی آن‌نیست بلکه هم چوب و هم شیره و برگ آن نیز برای مصارف متعدد مصرفی و درمانی کاربرد دارد.میوه درخت بنه هم به صورت کال و هم رسیده، پرطرفدار بوده و هر کدام مصارف جداگانه و متنوعی دارد. میوه بنه نیز فقط یک اجیل یا تنقلات خوراکی نیست بلکه یک‌ماده برای تولید دارو، تهیه غذاهای محلی خوش طعم هم محسوب می شود. شاید بهتر باشد درخته بنه را یک‌درخت پر برکت بدانیم و برای درک بیشتر این موضوع به مطالعات دقیق و علمی تر بپردازیم.

مرکز خرید مغز بنه لرستان

مرکز خرید مغز بنه لرستان

خرید مغز بنه لرستان از طریق مرکز خرید راحت تر انجام می شود. دسترسی به فروشندگان محلی فقط در زمان برداشت ان یعنی اواخر شهریور و اوایل مهر است و البته فقط در شهر لرستان.

طبیعتا افرادی که در این‌ شهر ساکن نیستند و یا در زمان های غیر از این وقت معین، نمی توانند طعم دلپذیر بنه را تجربه نمایند پس ناگزیرند به مراکز خرید مراجعه نمایند‌. مراکز خرید مغز بنه، علاوه بر ایجاد دسترسی دائمی به محصول، این مزیت را برای خریدار دارد که بنه را به صورت بهداشتی و پاکیزه تر تهیه کند.بنه ای که توسط دست فروشان در بازارهای محلی خرید و فروش می شود، هیچگونه عملیات شستشو و پاکسازی و خشک کردن و یا بسته بندی را طی نکرده است.

اما ما مطمئن هستیم که در مراکز خرید، تمامی بنه ها به کامل ترین شکل ممکن، پاکسازی و شستشو شده و پس از فراوری مکانیزه در اختیار خریدار قرار می گیرد. از جمله مراکز خرید مغز بنه لرستان، سایت کوشادانه است که به شما اطمینان می دهد این محصول را به صورت کاملا بهداشتی فراوری و بسته بندی نموده است و شما می توانید با خیالی آسوده، خرید کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید