قیمت مغز پسته اکبری رفسنجان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت مغز پسته اکبری رفسنجان

در ایران یکی از با کیفیت ترین مغز پسته را می توان مغز پسته اکبری نام برد. این پسته از نوع پسته اکبری یا همان پسته رفسنجان می باشد، که دارای خواص بسیار زیادی است با خرید پسته رفسنجان و خوردن مغز پسته اکبری به علت داشتن آهن فراوان می‌توانید به جلوگیری کردن از کم خونی کمک بسزایی داشته باشید.

در خرید پسته رفسنجان یا همان پسته اکبری  که به مراتب از انواع دیگر پسته رفسنجان   مرغوب تر است  باید دقت لازم و شناخت کافی داشته باشید. همچنین  این نوع پسته به آبیاری منظم تری نیاز دارد، زیرا؛  این گیاه در رابطه با گرمازدگی بیشترین میزان خسارت را دارد و در ماه شهریور قابل برداشت است.

بهتر است بدانید پسته اکبری و مغز پسته اکبری  جزء پسته های لوکس و مجلل و معروف است.

مغز پسته اکبری به عنوان  پرطرفدارترین آجیل معرفی میشود.  و بیشترین قیمت پسته رفسنجان، مربوط به مغز پسته اکبری و یا پسته اکبری می باشد. زیرا بهترین نوع در زیبایی و کیفیت به شمار می‌آید و مغز پسته اکبری و پسته اکبری به عنوان زینت دهنده آجیل ها استفاده می شود، در نتیجه نسبت به، قیمت پسته رفسنجان بسیار بالاتر می باشد.

قیمت مغز پسته اکبری رفسنجان

تفاوت پسته اکبری با احمد آقایی

تفاوت پسته اکبری با احمد آقایی

پسته اکبری به مراتب از نوع احمد آقایی نیز کشیده تر است. همچنین به آبیاری منظم تری نیاز دارد. خرید پسته رفسنجان از نوع احمد آقایی منجر به دریافت پسته های خواهد شد که نسبت به نوع فندقی کشیده تر و بزرگترند.

گیاه آن به علت کیفیت بالای پیوند دارای مقدار زیادی است، و  بسیار خوشمزه و لذیذ   و خوش طعم است و به عنوان بهترین و خوش طعم ترین نوع  پسته در خرید پسته رفسنجان شناخته می‌شود. همچنین یکی از پر مصرف ترین نوع آجیل است. اما در مقایسه با پسته اکبری و مغز پسته اکبری  کمی از لحاظ ظاهر و پرورش متفاوت تر می باشد. زیرا پسه اکبری از نوع پسته احمد آقایی کمی بهتر است ولی نوع احمد آقایی با توجه به میوه بادامی شکل، پوست استخوانی سفید و درشت آن را به یک پسته تجاری تبدیل نموده است،  بهترین نوع  احمد آقایی را در منطقه رفسنجان می توان پیدا کرد.

 پخش پسته اکبری خندان

 پخش پسته اکبری خندان

یکی از مهمترین عاملها در خرید مغز پسته و یا پسته اکبری  قیمت مغز پسته اکبری و کیفیت آن می‌باشد. مغز پسته اکبری را بر اساس کیفیت به سه دسته مختلف تقسیم می نمایند که به آن اشاره می کنیم:

  • پسته درجه یک و مرغوب اکبری :

این نوع از پسته  به صورت ارگانیک و صد درصد  طبیعی خندلن به دست می‌آید و مغز داخل  آن بصورت کامل رشد کرده و از لحاظ ظاهری بسیار زیبا می باشد.

  • مغز پسته  درجه دو اکبری :

این نوع مغز معمولاً از مغز کردن مخلوط پسته خندان و آب خندان اکبری حاصل می‌شود .کیفیت این نوع مغز  متوسط می باشد و از قیمت مناسبی برخوردار است که برای صادرات به کشورهایی که به دنبال قیمت مناسب می باشد گزینه مناسبی است.  سوم مغز پسته درجه سه اکبری است:

این نوع مغز از پسته آب خندان به دست می‌آید. پسته های آب خندان به دلیل رشد نامناسب مغز پسته به صورت دهان بسته باقی می‌ماند،که به صورت مکانیکی خندان می شوند.

از این رو در پخش پسته اکبری خندان بسیار تاثیر گذار می باشد معمولاً در قسمت پخش پسته  اکبری خندان فروشندگان و پخش کنندگان به دنبال پسته اکبری خوب یا همان پسته اکبری خندان با قیمت پسته مناسب می باشند .با توجه به اطلاعات بالا و نوع پسته اکبری،  قیمت پسته رفسنجان  را مشخص میکند.بنا به نوع هر کدام از  انواع   پسته قیمت آن تغییر پیدا می‌کند و بر اساس مغز پسته اکبری و پسته اکبری و خندان بودن آن و یا دهان بسته بودن پسته.در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. شما می توانید مغز پسته اکبری را از مجموعه کوشادانه با قیمتی مناسب تهیه کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید