قیمت مغز پسته درجه یک رفسنجان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت مغز پسته درجه یک رفسنجان

قیمت مغز پسته درجه یک رفسنجان

همان طور که می‌دانید رفسنجان، یکی از بزرگترین تولید کنندگان مغز پسته درجه یک در ایران می باشد .همچنین این شهرستان دارای تولید کنندگان بزرگی از انواع پسته در سایزها و کیفیت و مرغوبیت فراوان می‌باشد .مغز پسته درجه یک، یکی از تولیدات شهرستان رفسنجان می باشد .همچنین انواع پسته های با کیفیت و مرغوب را میتوانید در این شهرستان جویا شوید.

از جمله پسته احمد آقایی، پسته اکبری، کله قوچی،  پسته گلدار و مدلهای دیگری که در فروش پسته رفسنجان نقش بسیار مهم و بسزایی را دارد. قیمت پسته خام در بازار بر اساس نوع پسته خام و همچنین بر اساس رنگ و کیفیت و مرغوبیت آن تعیین می شود. مغز پسته درجه یک، که در نگاه اول می‌توانید به مرغوبیت آن و تازه بودن  مغز سبز آن پی ببرید، می تواند در قیمت پسته خام بسیار تاثیر گذار باشد.

از آنجا که مغز پسته درجه یک در رفسنجان به وفور تولید و تهیه می‌شود و در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه می گردد، دارای بالاترین متقاضی در فراورده های غیر نفتی ایران به حساب می‌آید و همچنین قیمت پسته خام به دلیل مناسب بودن در برابر کیفیت و مرغوبیتی که دارد و همچنین ارزش غذایی بالای آن باعث شده است، تا خواهان زیادی را  در بازار داخلی و  بازار خارجی به خود اختصاص داده باشد.

فواید پسته تازه برای بدن

فواید پسته تازه برای بدن

مغز پسته درجه یک به صورت خام و به  صورت فرآوری شده یکی از خوراکی های خوشمزه و مغزی جات بسیار خوش طعم، با ارزش غذایی بالا محسوب می گردد، که ویتامین های آن برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد ویتامین های موجود در پست شامل؛  منیزیم و انواع ویتامین های b و همچنین انواع ویتامین‌های b۶ میباشد. بطور کلی استفاده از مغز پسته روزانه برای تمامی افراد توصیه می شود ،زیرا سرشار از اسیدهای چرب و اسیدهای چرب تک اشباع نشده مانند امگا ۳ و امگا ۶ می‌باشد و به بیماران قلبی توصیه می شود .

همچنین کسانی که دارای مشکل دیداری یا بینایی دارند و این مغز شامل حال افرادی که دارای مشکل پوست هستند هم میشود از جمله افراد دیگری که باید مصرف روزانه این مغذی خوشمزه را فراموش نکنند افراد دارای دیابت می باشند و به طور کلی کسانی که ایمنی بدن ضعیفی دارند.

زیرا مصرف روزانه  مغز پسته درجه یک باعث آرام بخشی بدن و تنظیم عملکرد قلب و همچنین کاهش دهنده چربی بد ،خون ساز برای کسانی که  دچار کم خونی می باشند و همچنین تقویت کننده مغز و ذهن و از طرفی تقویت کننده معده ،همچنین تسکین دهنده سرفه و درمان کننده اسهال خونی می باشد که در طب سنتی بسیار به آن اشاره شده است.

 خرید مستقیم مغز پسته خام

 خرید مستقیم مغز پسته خام

برای خرید مغز پسته درجه یک و استفاده از فواید پسته بهتر است آن را از تولید کنندگان پسته خریداری نمایید، زیرا در این صورت قیمت پسته خام برای شما  مقرون به صرفه می باشد . همچنین در صورتی که بخواهید آن را از  مراکز فروش تهیه نمایید ممکن است کمی قیمت بالاتر و یا با کیفیت پایین‌تری آن را تهیه نمایید، در نتیجه همیشه خرید مستقیم از تولید کننده برای صادرکنندگان و عمده فروشان خرید با صرفه تر و با کیفیت تر و مرغوب تر محسوب  می شود.

قیمت پسته خام در بازار دارای نوسانات بسیار زیادی می باشد به همین دلیل بهتر است انتخابی درست در خرید مستقیم داشته باشید تا بتوانید پسته درجه یک را با قیمت مناسب تهیه و به بازار عرضه نماید. نکته دیگری که در هنگام خرید مستقیم مغز پسته خام باید به آن توجه کنیم نه تنها ، قیمت پسته خام بلکه کیفیت و رنگ مغز پسته می باشد.

توجه به گرید پسته یکی از عوامل مهم در قیمت پسته خام میباشد، منظور از گرید؛ درجه کیفی می باشد که  هر چه شماره گرید بالاتر باشد نشان دهنده مرغوبیت رنگ و طعم پسته می باشد در نتیجه می‌تواند قیمت بالاتری را هم در بر بگیرد. شما می توانید این پسته ها را با قیمت مناسب از کوشادانه خریداری کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید