اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت مغز پسته دندونه کرمان

 

مغز پسته دندونه کرمان تهیه شده از بهترین انواع پسته تولید شده در این استان می باشد که با کیفیت بسیار عالی و بهداشتی برای استفاده در شیرینی پزی ها ، تولید بستنی و گز و سوهان عرضه می گردد .

مغز پسته دندونه کرمان را می توانید به میزان دلخواه و با قیمت ارزان سفارش داده تا در اسرع وقت به نشانی شما در هر نقطه از کشور که می باشید ارسال گردد . مغز پسته دندونه به دلیل قیمت مناسب برای استفاده در تمامی موارد که نیاز به پسته سالم نمی باشد به کار می رود .

قیمت مغز پسته دندونه کرمان

تزیین برنج با مغز پسته

تزیین برنج با مغز پسته

مغز پسته یکی از انواع آجیل خوش طعم و دارای ترکیبات مفید برای بدن می باشد . این مغز را به صورت های مختلف  و در میان وعده ، پذیرایی ها ، تزئین غذا و خوراکی ها استفاده نمود .

استفاده از مغز پسته در غذا ها و خوراکی ها هم جنبه زیبایی و تزئین داشته و هم آن را مقوی می سازد . به وسیله مغز پسته چند نوع غذای خوشمزه می توان تهیه کرد مثلا شیرین پلو از غذاهایی است که با استفاده از زرشک ، مغز پسته و خلال هویج تهیه می باشد و مطابق با انواع ذائقه ها است .

یکی دیگر از غذاهایی که وجود پسته به آن طعم و عطر بسیار مطبوعی می بخشد ته چین مرغ است ، در این غذا می توان مغز پسته دندونه استفاده نمود ، چرا که ظاهر پسته در این غذا مهم نیست اصل مزه دلپذیر آن است .

برای تزئین برنج در میهمانی ها و مجالس مجلل استفاده از پسته به صورت های خلال یا دندونه بسیار عالی می باشد ، برنج زعفرانی زرد ، زرشک تفت داده شده با روغن خوشرنگ در کنار مغز پسته سبز رنگ یک ترکیب رنگ زیبا و چشمگیری را به وجود می آورد که هوش از سر هر بیننده ای می برد .

مغز پسته دندونه را با قیمت بسیار ارزان تر از مغز پسته سالم می توان خریداری نمود و برای این مصارف تزئینی و آشپزی آن را به کار برد .  مغز پسته دندونه در اندازه های درشت جایگزین خوبی برای خلال پسته نیز می باشد که همان رنگ سبز درخشان را دارا می باشد .

خرید مغز پسته به صورت فله

خرید مغز پسته به صورت فله

برای خرید مغز پسته با قیمت مناسب و ارزان کرمان یکی از مناطق عالی در کشور می باشد که با دارا بودن انواع مغز پسته و تولید پسته های با کیفیت مختلف دسترسی به انواع پسته را آسان ساخته است .

عرضه مستقیم مغز پسته کرمان به صورت فله تمام دلالان و واسطه ها را در این میان حذف نموده و سبب شده است پسته مرغوب با بهترین قیمت به دست مشتری برسد .

انواع پسته کرمان شامل پسته خندان و ممتاز، مغز پسته، خلال پسته و مغز پسته دندانه می باشد این مدل های مختلف پسته هر کدام با قیمتی خاص عرضه می گردند و کاربردهای گوناگون دارد.

برای آگاهی از قیمت پسته کرمان در انواع گوناگون و با کیفیت های متفاوت می توانید به مرکز فروش ما که به صورت آنلاین نیز فعالیت می کند مراجعه نمایید. به صورت غیر حضوری تصاویر انواع پسته را مشاهده نموده و از بین آن پسته ایده ال و مورد نظر را انتخاب نمایید.

برای سفارش پسته می توانید آن را در مقدار مورد نیاز بر حسب کیلو ثبت نمایید تا بقیه مراحل خرید توسط همکاران ما پیگیری گردد . تمامی انواع پسته اکبری، کله قوچی، احمد آقایی و ممتاز در فروشگاه موجود بوده که قیمت آن ها به روز تعیین می گردد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید