قیمت مغز پسته گندمی صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

قیمت مغز پسته گندمی صادراتی

مغز پسته گندمی صادراتی یکی از انواع متعدد و متنوع مغزهای پسته تولید شده در ایران است. قیمت آن نیز با توجه به کیفیت مغز مشخص می گردد. یعنی هر قدر کیفیت مغز پسته گندمی بالا باشد قیمت نیز بالاتر می رود. اگر مغز پسته با کیفیت می خواهید می بایست هزینه بیشتری را متقبل شوید.
قیمت مغز پسته گندمی مانند هر مغز پسته دیگری توسط شورای قیمت گذاری اتحادیه تعیین می شود تا هیچ فروشنده ای نتواند ان را گرانتر بفروشد‌. البته برای ضمانت اجرای قیمت هوی مصوب، نظارت های شدید، به صورت محسوس و نا محسوس، بر روی نرخ ها انجام می گیرد تا تخلفی در این حوزه رخ ندهد.
ناگفته نماند زمانی که کالایی برچسب صادراتی را با خود یدک می کشد یعنی کیفیت بالایی دارد و کیفیت بالا هم قیمت بالا را به دنبال می اورد. همین قیمت نیز تحت نظر اتحادیه تعریف شده و نباید از ان تخطی شود. عامل عمده ای که در تغییر قیمت پسته گندمی صادراتی موثر خواهد بود، نوسانات بازار ارز است. تغییر در بازارهای جهانی و داخلی و تغییر میزان ارزش ارز، یک‌ عامل بیرونی اما مهم در تعیین قیمت است که باید به آن توجه ویژه داشت.

قیمت مغز پسته گندمی صادراتی

ویژگی های مغز پسته گندمی صادراتی

ویژگی های مغز پسته گندمی صادراتی

قبل از بیان ویژگی های مغز پسته گندمی صادراتی، ابتدا توضیحی در مورد خود این محصول ارائه می دهیم تا آن را بیشتر بشناسیم:

در یک بسته بندی کلی، مغز پسته را در ۸ گروه قرار می دهند. مغز پسته سبز، مغز پسته لپه، مغز پسته دو پوست، مغز دندانه، مغز کال، مغز تو جمع کن، مغز دهن بسته و مغز پسته گندمی‌. این تقسیم بندی بیشتر بر اساس ظاهر مغز پسته است و نوع آخر که محل بحث ماست، نامگذاری اش هم بر اساس همین ظاهر می باشد.
یعنی پسته هایی که به هر دلیلی ریز مانده اند و در اندازه و قالب گندم دیده می شوند. گویا این نوع پسته نتوانسته است به اندازه کاملا طبیعی خود برسد و در همه انواع هم به چشم‌ می خورد. برای همین به عنوان یک تقسیم بندی جدید مورد اشاره قرار می گیرد.
از دیگر ویژگی های مغز پسته گندمی، پوسته ی قهوه ای رنگی ست که گوشته آن را فرا گرفته است. این پوسته متیره رنگ خللی در رنگ سبز گوشته مغز پسته ندارد اما اگر قرار باشد، مغز پسته آسیاب شود، یا باید آن پوست را طی فرایندی تخصصی جدا کنند یا با یک پودر پسته مرغوب تر مخلوط سازند.
همچنین نوع صادراتی معز پسته گندمی، یکدست و هم اندازه است و شما با مشاهده آن دانه های درشت گندم را تجسم خواهید کرد. مغز پسته اگر صادراتی باشد، حتما بسته بندی شیک و استانداری خواهد داشت و این بسته بندی بر اساس سلیقه کشور خریدار طراحی می گردد. کاربرد این نوع مغز بیشتر تولید پودر پسته می باشد چرا که در پودر پسته، سایز دانه و مغز چندان اهمیتی نخواهد داشت. امیدواریم توانسته باشیم مغز پسته گندمی و ویژگی های ان‌ را به خوبی به شما بشناسانیم.

بازار خرید مغز پسته گندمی صادراتی

بازار خرید مغز پسته گندمی صادراتی

بازار مغز پسته گندمی صادراتی مانند هر بازار دیگر نوسان دارد مخصوصا که ایران همواره درگیر تحریم های بین‌المللی بوده و شرایط خارجی پایداری ندارد. در بازار خرید مغز پسته هم معاملات خارجی و بدون مرزی رقم می خورد و هم‌ معاملات داخلی. مغز پسته گندمی به علت قیمت پایینی که دارد، در داخل ایران، بسیار پر طرف دار است.

مخصوصا که محل اصلی مصرف این نوع مغز پسته، در تولید صنایع غذایی ست و صاحبان این صنایع نیز در پی کاستن از قیمت نهایی و جذب مشتری بیشتر، درصد خرید ارزان و به صرفه ی مواد اولیه هستند. اگر از صاحبان کارخانه های نیازمند به تهیه پودر پسته یا مغز پسته گندمی صادراتی هستید و قصد خرید ارزان ان را دارید، حتما سری به سایت کوشادانه بزنید. در این بازار خرید، انواع مغز پسته به صورت عمده و مستقیم خرید و فروش می شود که اکثر مزایای آن به نفع خریدار خواهد بود. پیشنهاد می کنیم حداقل برای یک‌بار این خرید را تجربه کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته گندمی صادراتی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید