اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

قیمت پسته بنه کوهی فله ای در تهران

پسته بنه کوهی یکی از با ارزش ترین پسته ها است که در دامنه کوه ها به صورت خودرو رویش نموده و به دلیل ارگانیک بودن ارزش غذایی بالایی دارد و به صورت های فله ای و بسته بندی شده وارد بازار می شود و خریداران زیادی دارد. قیمت های آن نیز بسته به اینکه با واسطه و یا بدون واسطه به دست خریدار برسد متفاوت می باشد.

قیمت پسته بنه کوهی فله ای در تهران

آثار پسته بنه کوهی بر روی سیستم گوارشی

آثار پسته بنه کوهی بر روی سیستم گوارشی پسته بنه کوهی برای دستگاه گوارش بسیار مفید بوده و کرم معده را از بین می برد و به هضم و گوارش بدن کمک زیادی می کند و پاکسازی کبد و کلیه بوده و بهبود عملکرد روده را به همراه دارد. از جمله دیگر خواص آن:

  • پسته کوهی دارای منگنز، پتاسیم، ید، آهن، روی و تمام اسیدهای آمینه بوده و پاک کننده رگ ها است که برای کودکان در حال رشد نیز مثمر ثمر خواهد بود.
  • از این پسته کال جوش تهیه می شود که بسیار مقوی برای بدن است و تقویت کننده بدن بوده و برای بیماران لقوه، قولنج، ام اس و کسانی که از ضعف قوای بدنی رنج می برند مفید است.
  • پسته کوهی به دلیل پروتئین بالایی که دارد انرژی زا بوده و به دلیل آنتی اکسیدان بالایی که دارد پیشگیری کننده از سرطان است و تقویت کننده قوای جنسی نیز می باشد.
  • بنه ادرار آور و درمان کننده اسهال است و قدرت حافظه را تقویت می کند و اخلاط سینه و ریه را پاک می کند.
  • پسته برای کسانی که دچار شب کوری، نرمی استخوان و ترک های لب و … هستند مفید است.

خرید پسته بنه کوهی فله ای در تهران

خرید پسته بنه کوهی فله ای در تهران خرید پسته بنه کوهی فله ای در تهران نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است چون آنها از خواص ارزشمند این محصول آگاه هستند و میل به تهیه آن دارند. این محصول در تهران به صورت مغز شده و با پوست ارائه می شود که هر کدام از کیفیت و قیمت های مختص به خود برخوردار می باشد.

پسته به دلیل اینکه به صورت خودرو در دامنه های کوه ها رشد طبیعی دارد و بدون دخالت انسان و بدون سم و کودی رشد می کند بسیار پرخاصیت و ارگانیک است و سلامت کامل مصرف کننده را به همراه داشته و سرشار از سود برای بدن بوده است.

قیمت این محصول در شهرهایی که برداشت کننده آن هستند به دلیل بدون واسطه بودن ارزانتر است و مناطقی از کشور که بنه در آنجا رشد و برداشت ندارد به دلیل اینکه آن را از دیگر شهرها وارد می کنند و با واسطه عرضه می شود گرانتر خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید