اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

قیمت پسته وحشی بنه در سال جدید

پسته وحشی بنه با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب در سال جدید ارائه می شود. این محصول به عنوان یک کالای تجاری در بازار بسیار پر سود و پر درآمد می باشد. سرشار از خواص مختلف بوده و در صنایع غذایی پر استفاده است. این نوع پسته در برخی از استان های کشور به صورت عمده برداشت می شود و پس از رفع نیاز داخل به خارج از کشور صادرات می گردد.

قیمت پسته وحشی بنه در سال جدید

گیاه شناسی پسته وحشی بنه

گیاه شناسی پسته وحشی بنه پسته وحشی درختچه ای است که در مناطق کوهستانی رشد می نماید. جهت رشد به آب کمی نیاز دارد و در طول چند سال حداقل ۷ سال بعد از کاشت به بار نشسته و محصول می دهد. همانند دیگر درختان نیاز به مراقبت و توجه دارد زیرا بر خلاف اسمش درخت حساسی است و بایستی رسیدگی های لازم انجام شود. 

مصرف آب‌ پسته وحشی بسیار کم می باشد. این درخت از طریق بذر تکثیر می گردد. طول آن بین ۳ تا ۷ متر است. در مناطق گرم و خشک بیشتر رشد می کند. دارای میوه های روغنی و دایره شکل است. میوه رسیده درخت سبزرنگ بوده اما در ابتدا قرمز می باشد. از این درخت جهت تولید سموم، مواد خوشبو و در داروسازی استفاده می شود.

خرید پسته وحشی بنه بسته بندی

خرید پسته وحشی بنه بسته بندی خرید پسته وحشی بنه بسته بندی شده با کیفیت ممتاز و بی نظیر از مراکز تولید و عرضه این محصول امکان پذیر می باشد. پسته وحشی دارای ظاهری متفاوت با پسته معمولی بوده اما از نظر خاصیت فوق العاده عالی می باشد. در طب سنتی جهت درمان بسیاری از بیماری ها از پودر این ماده استفاده می شود. به عنوان پماد روی زخم ها به همراه برگ درخت گردو بسته شده و خاصیت ضدعفونی کنندگی و سم زدایی دارد.

در بسته بندی های متنوع و در وزن های مختلفی با قیمت های مناسب جهت فروش ارائه می گردد. یکی از پرفروش ترین نوع مغزیجات در بازار است. شرکت تولید کننده برای فروش محصولات خود در سراسر کشور مراکزی را به عنوان نمایندگی فروش ایجاد نموده و تولیدات خود را به صورت عمده توسط نمایندگی های خود در سراسر استان ها جهت فروش ارائه می کند.

بنه بسته بندی شده بسیار خالص می باشد و هیچ نوع ماده اضافی در آن وجود ندارد این مغز ها بسیار تازه، نرم و خوشمزه می باشند. انواع بنه با طعم های مختلف در بازار مشاهده می شود اما طعم ساده آن نیز بسیار پر طرفدار است. این محصولات دارای برند تجاری رسمی و مطمئن بوده و در بازار کاملا شناخته شده می باشد. پسته وحشی بسته بندی امروزه از پرفروش ترین نوع مغز ها در بازار خارجی می باشد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید