اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

قیمت پسته وحشی کرمان در بازار کشور

پسته وحشی در استان های مختلف کشور از جمله کرمان، خوزستان، کردستان و کرمانشاه و … به صورت کاملا ارگانیک تولید می شود. یکی از بهترین انواع این محصول پسته وحشی کرمان است که به دلیل طعم عالی و کیفیت مرغوب فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده و از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

قیمت پسته وحشی کرمان در بازار کشور

آشنایی با خواص دارویی پسته وحشی کرمان

آشنایی با خواص دارویی پسته وحشی کرمان پسته وحشی یکی از خوشمزه ترین و سالم ترین انواع پسته ها می باشد؛ چرا که هیچ گونه سم پاشی هنگام پرورش این محصول انجام نمی شود و به صورت طبیعی رشد می کند. این محصول به علت دارا بودن انواع املاح معذی و معدنی نظیر کلسیم، پتاسبم، منیزیم و ویتامین ها و آنتی اکسبدان دارای خواص دارویی زیادی است که برای درمان و پیشگیری از بیماری های مختلف تأثیر بسزایی دارد و در طب سنتی به خاصیت های این محصول ارزشمند اشاره شده است.

از مزیت ها و خواص دارویی پسته وحشی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این محصول باعث پاکسازی کبد می شود و در برطرف نمودن سر درد مؤثر است.
  • مصرف آن برای کسانی که پوکی استخوان دارند، سودمند است.
  • باعث تقویت حافظه و بینایی می شود.
  • موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود همچنین برای درمان ترک های لب نیز مفید است.
  • برای کسانی که مشکلات تنفسی دارند، سودمند می باشد.
  • موجب دفع سنگ های مجاری ادراری می شود.

از روغن این پسته نیز استفاده زیادی می کنند و همچنین از صمغ درخت پسته کوهی در صنایع داروسازی و تولید محصولات بهداشتی استفاده می شود و انواع مواد ضد عفونی کننده و خوشبو کننده و … از آن تهیه می گردد. 

بزرگترین بازار فروش پسته وحشی کجاست؟

بزرگترین بازار فروش پسته وحشی کجاست؟ بزرگترین بازار فروش پسته وحشی را با کمی تحقیق و پرس و جو می توانید پیدا نمایید. این روزها بازار پسته وحشی به دلیل ارزش غذایی بالا و کاربرد فراوان بسیار داغ است و متقاصیان زیادی دارد. همان طور که می دانید این پسته قیمت مناسبی دارد و بسیاری از کارخانه های بستنی سازی و قنادی ها از خریداران عمده این محصول می باشند همچنین این پسته برای تزیین انواع کیک، شیرینی، دسر، شله زرد و حلوا و … مورد استفاده قرار می گیرد.

این سایت یکی از فروشنده های بهترین پسته وحشی می باشد و این محصول را در بسته بندی های متنوع و با کیفیت مرغوب ارائه می نماید.

پسته وحشی در کشورهای همسایه نیز متقاضیان زیادی دارد و به همین منظور شرکت های بازرگانی متعددی این محصول را با ضمانت کیفیت به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، حوزه خلیج فارس و … صادر می کنند که به دلیل مرغوبیت، مورد پسند مشتریان زیادی در کشورهای مقصد واقع شده است.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید