اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

قیمت پسته کوهی لرستان در بازار کشور

امروزه ایران تجارت انحصاری انواع پسته را به عهده دارد به گونه ای که پسته کوهی لرستان سهم بزگی از بازارها را به خود اختصاص داده است. تامین کنندگان آن توانسته اند این محصول را به سراسر کشور توزیع و پخش نماید. از این رو بنکداران و عمده فروشان، برای خریداران در حجم انبوه قیمت های شگفت انگیزی در نظر گرفته اند.

قیمت پسته کوهی لرستان در بازار کشور

طبیعت پسته کوهی لرستان چیست؟

طبیعت پسته کوهی لرستان چیست؟درخت پسته کوهی در نواحی خاصی مانند کوهستان های استان لرستان قابلیت رشد داشته، میوه و صمغ آن خواص فراوانی داشته و به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. طبیعت میوه این درخت گرم بوده و برای درمان امراض زیادی کاربرد دارد.

پسته کوهی حاوی سدیم، ویتامین A و انواع ویتامین B و سایر مواد معدنی بوده و وجود تمام این مواد مغذی در آن باعث شده است که این محصول متقاضیان بسیاری داشته باشد. در ادامه به برخی خواص و مزایای آن اشاره کرده ایم:

  • درمان کم خونی
  • تقویت قوای جنسی
  • تقویت سیستم گوارش
  • جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان

در سال های اخیر کارشناسان تغذیه بسیاری در سراسر دنیا به مصرف متعادل آن در رژیم غذایی تاکید نموده اند. 

از آنجایی که از این نوع پسته در تولیدات محصولات دیگری همچون روغن و آدامس استفاده می شود و مصارف دارویی و غذایی فراوانی دارد از این رو در دهه های اخیر تقاضا برای این محصول در بازارهای جهانی، افزایش چشمگیری داشته است و تجارت آن را به کسب و کاری پرسود تبديل نموده که می تواند ارزآوری بسیاری برای کشور به همراه داشته باشد. 

با توجه به نکات گفته شده، سرمایه گذاری در کشت و صادرات پسته کوهی می تواند به عنوان یک مدل تجارت پرسود مورد توجه قرار گیرد و در صورتی که شما به دنبال کسب و کاری نو هستید این محصول می تواند گزینه فوق العاده ای باشد. 

بزرگترین بازار انواع پسته کوهی ارزان

بزرگترین بازار انواع پسته کوهی ارزاناز آنجایی که پسته جز پرفروش ترین محصولات خوراکی به حساب می آید عرضه کنندگان بسیاری در این عرصه فعالیت می کنند و در تلاشند که محصولی با قیمت مناسب به بازار پسته کوهی سراسر کشور توزیع نمایند تا بتوانند به این حجم از نیاز مردم پاسخ دهند.

به عنوان مثال عرضه کنندگان عمده این محصول در بازار به دنبال تهیه آن به طور مستقیم از کشاورزان می باشند تا بتوانند بدون واسطه با نازلترین قیمت آن را خریداری نمایند و در شهرهای مختلف با قیمتی مقرون به صرفه به فروش برسانند.

بدیهی است وقتی بدانیم بهترین عمده فروشی پسته کوهی ارزان در کیفیتی فوق العاده کجا است به طبع برای راهنمایی در خرید پرس و جو می کنیم تا برای مشتریان عمده خود با در نظر گرفتن نیاز آن ها، بهترین انتخاب را کرده باشیم تا کارکرد آن بهینه شود. به همین جهت این مراکز برای استعلام قیمت و تخفیفات آن بسیار مفید می باشند لذا می توانند عمده فروشان را به سمت متناسب ترین و بهترین نوع این کالا راهنمایی نمایند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید