قیمت پسته کوهی 99 در بازار
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

قیمت پسته کوهی ۹۹ در بازار

قیمت پسته کوهی ۹۹ در بازار فروش نیز مانند سایر کالا ها تحت تاثیر تورم و نوسانات اقتصادی قرار گرفته و نسبت به پسته سال قبل با قیمت بالاتری عرضه می گردد . قیمت گذاری بر روی پسته بر اساس درجه بندی کیفی ، فصل عرضه و مکان متفاوت است و نمی توان قیمت ثابت و واحدی را برای آن بیان نمود .

فروش پسته کوهی صادراتی به دیگر کشور ها نیز بر اساس قیمت روز دنیا و استاندارد های جهانی تعیین می گردد . به طور کلی پسته های صادراتی درجه یک و ممتاز بوده و نسبت به دیگر پسته با قیمت بالاتری عرضه می گردند .

قیمت پسته کوهی 99 در بازار

بررسی طبع پسته کوهی

بررسی طبع پسته کوهی

درخت پسته کوهی یکی از درخت های جنگلی در ایران می باشد که در برخی نواحی کشورمان رشد می کند ، صمغ این درخت به نام سقز شناخته می شود و کاربرد های دارویی و صنعتی فراوانی دارد . میوه درخت بنه نیز هنگام نارس بودن در طبخ غذا های محلی ، تهیه ترشی و مربا و حتی برای خوش طعم کردن دوغ و روغن حیوانی به کار می رود .

میوه درخت پسته کوهی بعد از رسیدن دارای پوسته سختی می شود و مغز روغنی سبز رنگی داخل آن می باشد که کاملا سبز رنگ و شبیه پسته می باشد ، از لحاظ خواص و مواد موجود در آن نیز با پسته معمولی تفاوت چندانی ندارد. هر یک از مواد خوراکی موجود در طبیعت دارای مزاج و طبعی می باشد که شامل گرم و سرد می شود و در هنگام مصرف آن باید توجه داشت که طبع ماده خوراکی با مزاج بدن فرد سازگاری داشته باشد و گرنه باعث غلبه مزاج و مشکلاتی در کل عملکرد های بدن می گردد .

طبع پسته کوهی در طب سنتی گرم و خشک می باشد و به دلیل گرم بودن آن برای تعدیل مزاج مناسب می باشد و همچنین برای تقویت نیروی جنسی بسیار مفید است و می تواند سرد مزاجی جنسی را درمان نماید . حتی استفاده موضعی از روغن پسته نیز در این مورد کمک می نماید. افراد گرم مزاج باید در خوردن پسته کوهی احتیاط نمایند و آن را بسیار کم مصرف نمایند ، همچنین استفاده از مصلح پسته در کنار آن یعنی سرکه ، انار ، زرد آلوی خشک شده نیز توصیه می گردد .

خرید آسان پسته وحشی مرغوب

خرید آسان پسته وحشی مرغوب

پسته وحشی همان پسته کوهی می باشد که با دارا بودن خواص کامل پسته امروزه جایگزین خوبی برای آن شده است و از آن جایی که قیمت فروش پسته کوهی ۹۹ نیز در مقایسه با پسته ارزان تر می باشد طرفداران بسیاری پیدا کرده ، افراد با هر وسع مالی قادر به خرید آن می باشند .پسته وحشی مانند پسته معمولی فراوان نبوده که در هر فروشگاه و خواربارفروشی بسته هایی از آن به چشم بخورد بلکه آجیل فروشی ها و مراکز عرضه خاصی این نوع پسته را نیز ارائه می دهند و برای تهیه آن باید به چند جا سر زد تا آن را پیدا کرد .

اما روش خرید آسان پسته وحشی آن هم از نوع مرغوب و با کیفیت مراجعه به فروشگاه آنلاین ما می باشد. ما در فروشگاه آنلاین خود علاوه بر انواع پسته و فراورده های آن پسته کوهی از نوع عالی و درجه یک را نیز به صورت بلاواسطه از تولیدی در اختیار مشتریان قرار می دهیم. خریداران پسته کوهی از سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت ما و ثبت سفارش میزان مورد نیاز پسته کوهی ۹۹ و پرداخت وجه به صورت کارت به کارت در اسرع وقت و با کمترین هزینه آن را درب منزل خود تحویل بگیرند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین آشنایی با قیمت پسته کوهی ۹۹ را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید